HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

a[z elmúlt] hónap zenéi

lény 2010.10.19. 19:00

".. Mert van benned valami, ami rendkívüli, magához láncolni így engem nem tud senki.
Nem éreztem még, hogy a világ milyen szép..
Ha melletted ébredek semmitől nem félek, semmi mást nem kérek, csak azt, hogy Te érts meg, én
nem éreztem még, hogy ennyire szeretnék..
Bújj hozzám
ne menj el,
ne tűnj el,
ne hagyj el,
mert nekem éreznem, éreznem, éreznem kell.."
                                                                       /Noémi Virág: Melletted ébredek/

"Csak egy idegen, lelkem szigetén, heves vizeken evez énfelém.
Teste sose volt, csak a képzeletben élt.
Csak egy idegen, nem ront soha rám, nem hagy hidegen fagyos éjszakán.
Néha elhiszem, hogy csak gondolat voltál."

"..Kezeiben szebb a szép.."
                                                            /Kovácsovics Fruzsina: Csak egy idegen/
 

Címkék: zene dalszöveg dolgaim most épp

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr292384298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása