HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Őszi szünet :)

lény 2010.11.01. 21:50

tea5.JPGDe jó is, hogy végre itt van. :Đ Idén szerencsére nem vágytam rá annyira, mint tavaly, ami szerintem jót jelent. :)
Egyedül az a baj, hogy már most tudom, hogy kevés lesz arra a sok dologra, amit tervezek. De majd megpróbálok egy nap több dolgot csinálni. :) Például 2 kiselőadásra [francia, magyar fakt] is fel kell készülnöm és ezek mellett olvasni is szeretnék még, meg rendet rakni. És gitároznom is köllene..
Szóval van dolgom bőven! :D De a legfontosabb, hogy kicsit kimozduljak. Szeretnék már őszi fotókat csinálni. Meg van 1-2 felfedezendő hely is, ami csak rám vár.. :Đ

A mai napom egyébként jól telt.
Találkoztunk H-val, délelőtt olvastam egy kicsit és szerintem az asztalomon levő kupit is kicsit összezsugorítottam, de van még rajta bőőven cucc, amit el kell helyeznem valahová. :)
Holnapra elmenést tervezek, meg további rendrakást. És az is lehet, hogy elkezdek készülgetni a francia kiselőadásra.

Záró gondolatként még annyit, hogy ma is zöldteáztam és közben vééégre dvd-zni is volt időm. A kölyköt néztem meg, Bruce Willis főszereplésével.
Hmmm.. de szeretem Bruce Willis-t... :D:D :$

Címkék: dolgaim napitea

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr152414720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása