HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

:o

lény 2011.01.21. 23:11

Ajjj máááár!
Kezdek teljesen összezavarodni. :|
Az utóbbi 2 napban ugyanis jobban megkedveltem valakit a kelleténél.. azt hiszem. !?!?
A dolognak több érdekessége is van.
Az egyik, hogy a fiú, akiről szó van, már évek óta idejár [sőt, szerintem nem túlzok, ha azt mondom, hogy 1. óta :O], de mivel régen rohadtul nem úgy nézett ki, ahogy most (!!), csak az utóbbi néhány (?) hónapban "figyeltem fel" rá. Mert sokat változott.. előnyére! :)
A másik, hogy a neve... A.. Igen; csak úgy, mint a másik A-nak..
A harmadik pedig - amiben eggyáltalán nem vagyok biztos, sőt.. :S -, hogy a 2 nap eltelte után, ma úgy vettem észre, hogy nem csak én nézelődök felé, hanem ő is felém... DE! Előfordulhat, hogy ez csak az én agyszüleményem. :( Már csak azért is, mert neki több, mint fél éve barátnője van és amúgy sem hinném, hogy pont én vagyok az "esete". :S
De azért jó érzés volt azt gondolni, hogy ő is rámnéz néha... :):):):)

Szóval, a lényeg, hogy A nem lett elfelejtve (!!!!), csak szimplán jött egy "másik A", akivel talán picit többet foglalkoztam az elmúlt napokban.. :$

De ez nem jó. :( Mert 1:nincs esélyem nála, 2:alig pár hónap múlva már nem is jár többé ide és valószínűleg találkozni sem fogunk már, így rohadtul nem kéne jobban megkedvelnem.. Bár, lehet, hogy már késő.. !?!?!?!? :(


És most megyek aludni, mert kurva fáradt vagyok.
A nap második felében [negyed 4-től este 9-ig] mást sem csináltam, csak ültem, tapsoltam és ujjongtam.. :P

Címkék: váratlan fáradt dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr392604018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása