HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

:) :(

lény 2011.02.21. 18:00

Nem is tudom, milyen jelzővel illethetném a tegnapi találkozásunkat.
Talán érdekes!? .. Nem tudom.
Minden esetre sokat beszélgettünk a múltban történtekről és a mostani dolgokról is.
A elmesélte, hogy mi lett Vele meg az exével.. Kiderült, hogy a csaj folyamatosan hazudozott Neki és Ő erre csak most jött rá. :( De ahogy számára is világossá vált mindez, megszakított minden kapcsolatot a csajjal. Törölte a számát, törölte msn-ről, és minden létező közösségi portálról is, ahol ismerőse volt.
És ez jó.. :) Nagyon úgy tűnik, hogy ennek a sokszor véget ért és újrakezdett kapcsolatnak immáron tényleg vége.
Most már csak 1 kérdés van..
Hogy mi lesz A-val és velem?
Összejöhetünk valaha is újra?

Tegnap este sokat gondolkodtam erről. Nagyon sokat, mert rengetegszer voltam fent éjszaka és mindig úgy aludtam vissza, hogy azon agyaltam, hogy hogyan tovább!?
Jutottam is valamire. Eléggé "megdöbbentő" dologra, amit ugyan legbelül tudtam én valahol, csak nem akartam bevallani..
És ez nem más, mint az, hogy képtelen vagyok kimutatni az érzéseimet. Legalábbis annyira, amennyire kellene. :(
Ahogy visszagondoltam a tegnap Vele töltött órákra, rádöbbentem, hogy nem adtam a tudtára, hogy én nyitott vagyok az újrakezdésre.. Sőt.. hogy hónapok óta arra várok, hogy visszajöjjön hozzám..
És ez most annyira bánt.. :( Annyira bánt, hogy nem mutattam ki, hogy mennyire jó Vele és hogy mennyire hiányzott már.. :(

És ma reggel, mikor felkeltem, jobban hiányzott, mint eddig bármikor. :$ Asszem kezdek teljesen belebolondulni.. :$$$
A felkelés utáni első dolgom majdnem az volt, hogy sms-t írtam Neki. De aztán rájöttem, hogy túl korai lenne 8-9 körül írni, így csak 10 óra 10-kor küldtem el azt, hogy ; "Szijja! :) Remélem nem olyan szar a suliban, ha ez megnyugtat; én is tanulok. Sajnos muszáj. :( Hogy vagy? :) Mi újság? Nálatok is szálingózik a hó? :)"

Fú, el sem hiszitek, mennyire szerettem volna írni Neki.. És úgy voltam vele, hogy "miért ne?" Legalább nem tudja a fejemhez vágni, hogy én nem kerestem. :P [Majd erről később.. :)]
Nos, akármennyire is felvoltam dobódva, hogy elküldtem Neki az üzenetet, sajnos hamar elszomorodtam, mert sokáig nem jött válasz. :( Nagyon sokáig.
Már-már ott tartottam, hogy kikapcsolom a telefonom, hogy ne tudjam percenként nézegetni, hogy írt-e!? :$
Közben legalább a készülődés elterelte egy kis időre a figyelmem, mert délután elugrottam a filmjeimért [Hófehérke; Derült égből szerelem]. :)
Olyannyira elraktároztam magamban, hogy ma már nemigen kapok választ, hogy a fürdőbe be sem vittem magammal a telefont.
DE aztán nem sokkal azelőtt, hogy nekikezdtem a hajam megcsinálásának, meghallottam, hogy csöng a telóóóóm! :D:D:D:D [Ez volt 14.31-kor] Mindent eldobtam és rohantam ki érte, de nem kellett messze mennem, mert V odahozta az ajtóba. :P
Kitéptem gyorsan a kezéből és már olvastam is, hogy mit írt A. :)))
Közben F is kijött és érdeklődve nézett rám, én pedig ujjongva mondtam neki, hogy A írt. :D:D:D

Ajjj annyira örültem, mint valami kisgyerek egy régóta várt játéknak, vagy én nem tudom. :))
Az üzenetben ez állt; "Szija nem voltam suliba mert beteg lettem. :s Igen itt is szálingózik! Mizus mi rosszat tanulsz?"

Sajnos nem meglepő, hogy beteg lett, én már tegnap is észrevettem, hogy feltűnően sokat szipog és köhög. :( De ezúttal is készültem zsepivel és adtam is Neki sokszor. :):)

Nos, most nem fogom az összes sms-ünket közkinccsé tenni, a lényeg, hogy visszaírt. Aminek én nagyon nagyon örültem. Utána még sms-eztünk egy keveset. :D:D

Zárásul még annyit, hogy meghívott egy házibuliba, ami szombaton lesz. Nagyon bízom benne, hogy Anyáék elengednek, mert nagyon szeretnék elmenni..
És sokszor megfordult a fejemben, hogy ott majd beszélek Vele és elmondom Neki, hogy "mit érzek" és mit gondolok.
De addig még van idő, szóval sok minden változhat.

A tali részleteiről később! :)

Címkék: boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr612677013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása