HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Napi horoszkóp

lény 2011.04.24. 20:43

"Magad sem érted, hogy mi történik veled. Talán a bolygók állása van rád ilyen hatással, vagy csak a meleg, de egyszerűen képtelen vagy magad visszafogni - feltámadt benned a vadászösztön."

És milyen igaz.. :O:$:)
Na jó, én nem vadászösztönnek nevezném, hanem.. Valamiféle új "mániának", melynek a lényege az, hogy mióta legutóbb beszéltem D-vel, egyre jobban szeretnék újra beszélni vele. :$
De sajna most sincs itt. :s Pedig én tegnap is voltam msn-en, hátha összefutunk és ott tudjuk folytatni a beszélgetést, ahol abbahagytuk. :s
Ajj..

Egyébként azóta "fellapoztam" a régebbi levelezéseinket. :D Jó volt visszaolvasgatni, mi mindenről beszélgettünk anno.. :) [És pluszba még képben is lettem 1-2 dologgal kapcsolatban. :P]
ajj, kár, hogy most nincs itt. :(

Arra viszont nagyon figyelnem kell, hogy NE gondoljak túl gesztusokat!
Ma megvilágosodtam, és rájöttem, hogy a csajok túlgondolják a dolgokat. Vagy legalábbis én mindenféleképpen.
Túl sokat gondolok bele szavakba, amikkel a pasik csak úgy dobálóznak.
Mint például az "életem", vagy a "puszi".
Ezekről az ember azt gondolja [én legalábbis], hogy jelentenek is valamit.
Persze lehet, hogy velem van a baj, de én például nem írogatok csak úgy "puszi"-kat fiúknak. Vagy ha mégis, akkor azt okkal teszem. Nem pedig csak úgy odaírom az elköszönéskor..
Ők viszont "csak úgy" írják.
De ha nekik ez nem jelent semmit - vagy legalábbis semmi "olyat" -, akkor miért teszik ezt? Megtévesztésképp?
Vagy eszükbe sem jut, hogy van olyan hülye csaj [én], aki ebből rögtön elkezd következtetgetni? :s

Ez most arról jutott eszembe, hogy legutóbbi beszélgetésünkkor D azt írta, hogy "puszi".
Erre korábban nem volt példa, emiatt lepődtem meg..
És persze nem csak meglepődtem, picit elkezdtem kombinálni is.
De ezzel most rögtön le kell állnom, mert különben bajok lesznek.. :s

Címkék: napi váratlan dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr182852636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása