HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

3-ból 1 :D

lény 2011.05.26. 17:21

Sikerüüüüült!
Túl vagyok rajtaaa!!! :D:D
És nééééégyes lett. :D:D:D Mondjuk a címből nem tudtátok volna kikövetkeztetni, de azért lett "3-ból 1", mert ugye a vizsgahéten három vizsga vár rám és ebből egy már ki van pipálva. :D:D:D
Jeeeaahhh
Örülök nagyon. :))
És tudjátok mi a legdurvább? Hogy az A tételekből kihúztam a Joker tételt, ami azt jelenti, hogy választhatok, hogy melyiket szeretném elmondani. :$:))
Őszinte leszek, nem szerettem volna ezt húzni, mert igazándiból 1 olyan tétel sem volt, amit 100%-osra eltudtam volna mondani és így, hogy nekem kellett választani, kicsit nehézkes volt.. :P
Úgy meg aztán végképp, hogy miután kiválasztottam hosszas tanakodás után a Lipideket, kiderült, hogy az egyik előttem levő vizsgázó azt húzta, így arról én nem beszélhetek.. :'D
Végül úgy oldottuk meg, hogy a tanárnő azt mondta, hogy amit az előttem levő felelő kihagy, azt én mondjam el. Tehát mintegy egészítsem ki az ő által elmondottakat. :)
A B tételek közül az "Ember hormonális szabályozása II."-t húztam, aminek nem örültem túlzottan, mert fogalmam sem volt a hasnyálmirigy és a mellékvese által termelt hormonokról és azok hatásairól. :-/
Sőt, a vércukorszint szabályozásával sem voltam teljesen tisztában. :s
DE mindezek ellenére 4-est kaptam, amit egyébként magam sem értek.. Tényleg nem nagyon tudtam a dolgokat. :s
Valószínűleg közrejátszhatott az egész éves munkám is, illetve hogy a Lipidekkel kapcsolatban képben voltam. :D

ajj, szóval most örülés van és egy csöpp megkönnyebbülés is. :))
Csak már lenne jövőhét szerda..

Jajjj és utóirat; az angol írásbelim 3-as lett, aminek nagyon nagyon örülök, mert így talán nem olyan elképzelhetetlen, hogy a szóbeli is hasonlóan sikerül.. !? :D

Címkék: vizsga dolgaim megkönnyebbült

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr692934620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása