HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

:D:D:D:D:D

lény 2011.07.02. 14:03

Hm, mindjárt 2 óra. Lassan készülődnöm kell, mert H-val jelenésünk van! :P

De ha már itt vagyok, elmesélem milyen jó volt D-vel csütörtökön. :)))) Amennyire fáradt és kimerült voltam, annyira feltöltődtem energiával, mikor vele voltam. :) Különösebben a rossz idő sem zavart, sőt, ha nem esett volna, akkor nem mentünk volna moziba. :P
Így viszont ott kötöttünk ki végül. :) D felhozta, én pedig szívesen beleegyeztem. A Másnaposok 2-t néztük meg, aminek nem örültem túlzottan eleinte, de utólag úgy gondolok vissza rá, hogy nem is volt annyira vészes..
Korábban sokan mondták, hogy nem lett jó, mert ugyanolyan, mint az 1 és vannak benne erős túlzások is, mindezek ellenére én mégsem akartam lebeszélni D-t. Nem is tudtam volna.. :D Meg az milyen már, hogy ő hív meg és akkor én még válogatok, hogy mit nézzünk meg!?
És különben is; tényleg nem volt olyan hűde szar, mint ahogy gondoltam.. :P Mondjuk lehet azért gondolom így, mert nem csak a filmmel voltam elfoglalva.. :$$:)))
Ajjj és annyira jó volt. :))))) A film után még mászkáltunk a bevásárlóközpontban, mert nem akartunk a szakadó esőben - 2 órával korábban - hazaindulni.
Aztán végül mégis csak szakadó esőben indultunk haza, mert még este is megállás nélkül esett. De nem baaaaj, nem az számított, hogy megázunk - bár én azért féltettem a hajam. :P
Az volt a lényeg, hogy nagyon jól éreztem magam D-vel és alig várom, hogy holnap talizzunk. :D:D:D
Remélem azért esni nem fog.. :D

Címkék: mozi boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr753032503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása