HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Nem holnap

lény 2013.11.27. 16:08

Sajnos nem úgy alakult a napom, mint ahogy terveztem, így nem lesz időm sokat írni. :(
Anyáék hamarosan hazaérnek, utána befut egy rég nem látott rokon, K, úgyhogy nem tudok sokáig maradni.
Rotation of P1200987__r.jpgA jó hír, hogy találtam könyvet! :)
Ugyanis pár napja kiszúrtam az egyik bevásárlóközpontban, hogy leárazások vannak a Lírában. Csak aznap nem volt nálam elég pénz, így nem is mentem be fájdítani a szívemet. Ma viszont a napom egy része szabad volt, úgyhogy visszamentem szemezgetni és ráleltem Gerlóczy Márton: Váróterem c. könyvére. Korábban nem hallottam róla - de ez az én jártasságom hiányát tükrözi -, így nem tudom "mire számíthatok", de a tartalma alapján jónak tűnik.
Az elolvasása még várat magára, mert jelenleg Márai Sándor: Bölcsességek januártól decemberig-jét olvasom és bőőőven van még hátra belőle. :)
Abból fogok is sokat idézgetni, mert tele van elgondolkodtató és ma is aktuális dolgokkal.
Nagyon tetszik.

Címkék: könyv amit olvasok dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr445661221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása