HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

2008.04.23-24.

lény 2008.04.24. 14:37

Tök fura, hogy egy nap leforgása alatt mennyi minden történ[he]t. Először is sikeresen  lezajlott a Tanszaki! :) 1 dolog kipipálva a "Mi miatt kell aggódnom!?" című [nem létező] listáról. Sőt! Valamilyen szinten az olvasónapló is elvan tolva, mert 2 osztálytársam eltűnt irodalom órán és nekem kellett "begyűjtenem" őket, így megúsztam a leadást. Ezért aztán kénytelen leszek nekiülni a hétvégén és akkor esetleg az 1-es sem kerül be az ellenőrzőbe... ;)

Más; a minap felfedezést tettem, miszerint az általam ismert Bencék mind helyesek. :)) Ez persze biztos csak véletlen... De lehet, hogy másokkal is van/volt már ilyen, és csak én csinálok belőle nagy ügyet. [ez így érthető??]

Ááá...most mond meg, máris csütörtök van. Talán örülnék is néhány másodpercig, de a gondolat, hogy szombaton is koptatom a padot, elfeledteti a nagy boldogságot... :( Talán csak az vidít fel egy cseppet, hogy nem én vagyok az egyetlen! :) Ami viszont még ezt a vidulást is elrontja az az, hogy szerdai órarend szerinti tanítás lesz... Ami azt jelenti, hogy töri, irodalom, ének [ez nem számít órának:P:P], nyelvtan, tesi [emiatt sem aggódom:P] és végül matek. Most épp kicsit megnyugodtam, mert nemrég megkaptuk a matek T.Z.-t, ami 3-as lett!!! [ujjong] Ez nekem igenis jó jegynek számít ebből a tantárgyból. Ráadásul, ha eszembejut, milyen jókat kacarásztunk Esszivel... Ő ugyanis az AMŐBA nevezetű játékot egy időben AMÖLBÁNAK nevezte... lol :D

Jujdejóó, most mondták a TV-ben, hogy mennyi Jamie Oliver műsor lesz májusban a Spektrumon. Én nagyon bírom, fincsi kajákat csinál. Régi vágyam egy szakácskönyv... :)

Címkék: vegyes boldog hülyeségeim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr77440297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása