HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

pffúújjj, magassarkúúú!!!!

lény 2008.04.26. 17:04

... Gondolom már a címből kiderül, hogy nem rajongok ezért a viseletért... :P És tegnap kénytelen voltam felvenni, mert Hangverseny [sosem értettem, mért ez a neve, amikor nemis énekelnek, és nemis versenyeznek!!?] volt a Várban. Azért egy szakadt fekete sportcipőben mégsem jelenhettem meg. Elég rossz volt ismét fölvenni, mert kb. 1 éve nem volt rajtam, és nemis szándékozom a közeljövőben ismét előhalászni. Nemcsak kényelmetlen, de tulajdonképp nekem nincs is rá szükségem a 180 akárhány centimmel. Szerintem a MAGASsarkút különbenis az alacsonyabb embereknek, meg azoknak találták fel, akik mindig csinosak és elegánsak akarnak lenni. No, nem mintha én nem akarnék "nőiesen" öltözködni, de inkább maradok a "földön" a kényelmes tornacsukámban. :P Amúgy, ha nincs a cipő, talán nemis érezzük tesómmal olyan felhőtlenül magunkat. Egész úton dőltünk a röhögéstől, mert ő majdnem elhagyta az egyik pár lábbeliét, én pedig beleakadtam a macskakőbe... pfff [LOL] Ezen felül, azt hiszem jól sikerült az előadás, csak egyedül az aggasztott, hogy minek kell odamenni már háromnegyed 4-re, amikor a koncert, vagy mi a szösz csak 5-kor kezdődött!? Jó, elhiszem, hogy előtte kikell próbálni a kis színpadnak nevezhető izét, de arra bőven elég lett volna fél óra is...
Na nem baj, ugyanis a Hangversenynek köszönhetően megúsztuk a szombati Sulit! :) Fél 8-ra értünk haza, és az még haggyán, hogy semmi kedvünk nem volt nekiülni a házinak, de ha lett volna is, biztos nem tudtuk volna az egészet megírni. Irodalomból 2× 7-8 mondatos fogalmazás, töriből szóbeli tanulnivaló [amit hiába tanultunk volna, mert utóbb kiderült, hogy nem volt felelés], matekból írásbeli+szóbeli, nyelvtanból pedig várható volt egy "röppentyű". A nap legszebb perceit valószínűleg az ének és a tesi óra hozta volna meg számomra. De így az egészet otthon, illetve a városban sétálva töltöttem. :) Egyszer nekem is lehet, nemde? Gyakran szoktam mondani az osztálytársaimnak, hogy ha tanár lennék [de nem leszek, mert nem bírnám a sok idegesítő kiskölyköt, sorry], akkor is lógnék.. :P________________________________________________________________
Egyenlőre ennyi, megyek szusszanok egyet, és utána folytatom a beszámolót. :)

Címkék: poén dolgaim hülyeségeim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr58443336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása