HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Itt van az ősz, itt van újra...

lény 2008.09.11. 14:12

De lehetett volna az is a 'mai' cím, hogy "Becsöngettek!". hehe . Az talán viccesebb lett volna, de remélem azért elnézitek nekem... Mesélnivalóm most is akad bőven..
Kezdeném ott, hogy bővebben kifejtem a tegnapi kiruccanást. :-) Ugyanis NEM VOLT suli, hanem Túranap. Mi a Normafához/ra mentünk. Teljesen más útvonalon, mint bárki más... :P Odafele úton 5-en dumálgattunk. Mikor leszálltunk a villamosról, sétáltunk vagy 3 buszmegállót [számomra a mai napig rejtély, hogy bérlettel és jeggyel a zsebünkben mért gyalogoltunk!?], és csak utána érkeztünk meg az erdőig. Na ott kezdődtek az izgalmak. :D
Először is, rossz felé indultunk el, így tettünk egy jókis potya-utat, aminek mindenki iszonyatosan örült... :S A 3 új csajszi közül kettő totálisan kivolt akadva, mert nem tudták, hogy erdőben fogunk bóklászni, és hát nem teljesen voltak túra felszerelésben... De ha abban is lettek volna!? Mégis kinek van kedve ennyit kirándulgatni??? Nekem semmi bajom [nem volt eddig] nincs a természettel, de inkább maradok a városban, és csak képeken nézegetem a növényeket...
Mire végre kikeveredtünk az erdőből [ami eltartott egy darabig], eljutottunk a kisvasútig, ahol szerencsére pihenőt tartottunk. :) Mindenki kipihenhette az erdő fáradalmait, és könnyíthetett magán... :P
Kb fél óra 'lézengés' után ismét útnak indultunk. A cél természetesen a Normafa volt. Én személy szerint alig vártam már, hogy odaérjünk, mert nagyon vágytam már egy jókis rétesre. :D:D És természetesen, mikor ismét megálltunk, ezúttal kicsit hosszabb időre, a gyönyörű táj megtette hatását, és elfeledtette velem/velünk a fáradalmas sétát. :) Mindenki kedvére falatozott, fotózgattunk a vak világba, dumálgattunk...
Én legjobban a libegőzést élveztem. :D Most voltam életemben először [de biztos nem utoljára]. Eleinte tartottam a fölszállástól, de mikor már 'lebegtünk', nyeregben éreztem magam. :P Nem sokkal később eszembe jutott, hogyan fogunk kiszállni?? Szerencsére ott sem volt gond, én olyasvalaki mellett ültem, aki már profi libegősnek számít hozzám képest. :D:D
Úgy érzem, nagyon kellemes hangulatban telt a kirándulás. [márcsak azért is, mert nem volt ott... valaki :)]
Szerencsére az idő is pompás volt, így nem kellett aggódni a nagy kánikula, illetve a zivatar miatt, mert mindkettő elkerülte a térséget. :)
 

Címkék: osztálykirándulás boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr99658672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása