HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Felbomló barátság?

lény 2009.04.30. 19:51

Nem tudom, hogy most mi van. Mióta kibukott ez a dolog, V alig beszél velünk. Ha pedig beszél is, látszik rajta, hogy nem tette még túl magát rajta, és mérges. Én viszont gondolkodtam, és ez a "bűn" nem megbocsáthatatlan! Úgyhogy ha továbbra is így viselkedik, lehet, hogy megmondom neki, amit gondolok, aztán meglátjuk, mit reagál? Az biztos, hogy nem fogok sokáig "könyörögni" neki, hogy bocsásson meg.
A levelet végül nem írtam meg, nem is tudom, miért!? De már nem is szándékozom.. Próbálok vele ismét úgy viselkedni, ahogy azelőtt. Beszélgetni, holnap találkozni, de ma is csak úgy otthagyott msn-en, ezért nem is említettem neki... :S
Nem, tudom, hogyan tovább? ...

 

Címkék: dolgaim felbomló barátság

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr531096218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása