HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Nem is meséltem!

lény 2009.08.29. 20:44

Két dolog is van, amiről eddig nem ejtettem szót.
Az első a V-vel való kapcsolatom/kapcsolatunk. Pár napja beszéltem vele msn-en és szóba került a hónapok óta tartó helyzet. Nem beszéltünk meg mindent, de abban maradtunk, hogy inkább majd személyesen kéne tisztázni a dolgokat.. Ez a személyes találkozó ma lett volna. De mivel ő és a családja elutaztak, nem sikerült találkozni. A legjobb az egészben, hogy nem is szólt róla, hogy elmennek, a Bratyótól tudjuk, hogy nincsenek itthon.. Nagyon megakarhatta velünk beszélni, ha még csak nem is szólt róla, hogy neki mégsem jó ma... Nem tetszik ez a viselkedés. Nem akartam én veszekedni, de lassan már ott tartok, hogy a képébe vágom, amit gondolok. És leszarom, ha őt ez nem érdekli. Utálom, hogy soha nem lesz már a régi a kapcsolatunk, de nem tudok mit tenni. És már nem is nagyon akarok.. Ő sem töri magát, hogy jobb legyen..

A másik dolog azért jobb ennél. :) Sőt.. :D:D
Van a házunkban egy srác, akivel már kétszer találkoztam [nem nagy rekord, tudom.. xD] és nagyon szimpatikus.. Ma volt a második "találka", amikoris én köszöntem rá, mert ahogy megláttam, nem bírtam visszafogni magam.. :'D Anyáék nem is tudták hirtelen, hogy mi volt ez!? Kicsit a fiú is meglepődött, de utána szerintem leesett neki, hogy már látott egyszer. Bár akkor elég sötét volt. xD Miután visszaköszönt és sietett tovább, többször is megfordult.. :$ :)) Aminek örültem nagyon.. :$:)
Ezen kívül persze nem történt semmi konkrét, de örülnék neki, ha legközelebb már nem nekem kéne előbb köszönni... Most se volt nagyon szándékos, egyszerűen csak kicsúszott.. :'D :))

Címkék: váratlan dolgaim ez~van felbomló barátság

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr141347155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása