HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Jó időzítés

lény 2009.09.18. 22:01

A hét utolsó két napját itthon töltöttem megfázás miatt. [A doki szerint valami vírusos mittudomén mi..] Azt hiszem jól is jött egy kis itthonlét a szerdai kiborulásom után.. Persze mostanra sem lettem sokkal jobban, hisz elszomorít a gondolat, hogy egy olyan dologgal kell felhagynom, amit szerettem csinálni..
Amellett az is eszembe jutott, hogy B megint milyen ügyesen felszívódott.. Sokszor gondolok arra is, hogy sokat kell tanulnia, vagy ilyesmi, de akkor is mérges vagyok rá. És még csak az sincs, hogy egyikünk sem ír a másiknak. Közel 1 hónapja írtam neki iwiw-en, de semmi válasz.. Még csak el sem olvasta. [Mentségére legyen mondva, alig volt fönn..] Nem örülök neki, hogy semmi hír róla.. De az is biztos, hogy ebből a "levelezésből" sem lesz semmi több. Pedig pont ő említette, hogy "face to face" szeret beszélgetni.. áááh..

Na de, a nap híre, hogy az én dráááága egyetlen, imádott, aranyos és még sorolhatnám milyen kutyám ma 9 éves!!!! :D:D:D El sem hiszem, hogy ennyi éve megvan. Bár ha belegondolok, tényleg jó ideje volt már, hogy Anya rátalált.. :) Életem egyik legboldogabb pillanata volt, mikor megpillantottam a kezében az akkor még induripinduri kis gombócot.. Annyira vágytam egy kutyára, emlékszem, még a Jézuskának is írtam levélben, hog kis kutyát szeretnék Karácsonyra.. Persze ez jó ideig szóba sem jöhetett, mivel nem kertes házban élünk.. De a sors végül megajándékozott egy édes kis jószággal, akit a mai napig imád az egész család. :))) Mégha gyakran ok nélkül üvölt is, és rágcsálja a lábunkat, meg az udvarra pisil.. :D
Szóval ezúton is Boldog Szülinapot kutyikámmm! :D:D:D

Címkék: évforduló dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr541391678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása