HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

hm

lény 2010.04.30. 18:04

Annyi minden van, amiről már régóta írni szeretnék, hogy azt sem tudom hol kezdjem!?
Már péntek van. És folyamatosan a közelgő osztáykirándulás jár a fejemben. Nagyon kiváncsi vagyok, hogy az idei is olyan jó lesz-e, mint az előző kettő!? De ez hülye kérdés, hisz miért ne lenne jó? :D

A mai péntek hamar eltelt. Legalábbis a Suliban eltöltött része, mert a Ballagás miatt mindössze 3 óra volt megtartva, azt követően pedig az egész iskola díszített. Élveztem a díszítést, bár nem volt mindig hálás feladat fölragasztani az orgonákat az ajtókra, szekrényekre stb., mert a cellux elég sok helyzetben gyenge ragasztónak bizonyult. Ennek ellenére jó hangulatban teltek a díszítéssel töltött órák (?).
A végén - mikor "sorfalat" álltunk, várva a végzősökre - viszont már nagyon elegem volt a hiábavaló várakozásból. Mikor az A-s osztály végre leért a földszintre, nemhogy a terembe nem mentek be, amit mi díszítettünk, de még a folyosót is kihagyták. Elég mérgesek voltunk, mert mindenki elszomorodott, hogy fölöslegesen fáradoztunk..
Szerencsére a B-s osztálynak [mily meglepő :D:D] volt annyi esze, hogy az 'udvarlátogatás' előtt végigment az általunk "felvirágozott" termen és folyosón. Addigra mondjuk már mind azt vártuk, hogy végre elmehessünk, de én kimondottan élveztem azt a néhány percet. :D [Márcsak azért is, mert abban az osztályban van 1-2 fiú, akit az utóbbi időben megkedveltem.. :$:)]

Mielőtt még elfelejteném leírni, muszáj kitérnem az elmúlt 3-4 éjszakámra, mert mindegyikben voltak közös motívumok. Az egyik például az, hogy mostanában állandóan forgolódok éjszakánként. Előfordult olyan is, hogy háromszor, négyszer felkeltem egy este. Ez csak azért fura, mert eddig nem volt jellemző, hogy nem tudtam aludni.
A másik dolog érdekesebb. :P Ugyanis az elmúlt héten több alkalommal is emlékeztem néhány momentumra az álmaimból. És az a különös, hogy egy bizonyos személy többször is "felbukkant" az álmaimban.
Méghozzá tudjátok ki? :)
A szomszéd fiú. [Tudjátok, aki már vagy' 2 éve a szomszédban lakik(?) és még mindig nem tudom a nevét.. :$] Én elképzelhetőnek tartom, hogy azért "álmodtam Vele", mert az elmúlt idszakban gyakrabban láttam, mint azelőtt. Azért is tettem egy ?-et zárójelbe a 'lakik' kifejezés mögé, mert van, hogy 1 hónapig nem is látom/látjuk.

Ohh! Ha már az álmoknál tartunk.. Van mégvalaki, aki - sajnos csak egyszer - szerepelt az álmomban.. Méghozzá az a személy, akivel kapcsolatban elég szűkszavú és titokzatos bejegyzéseket olvashattatok, amikor épp írtam Róla.. [Gondolok itt például az "Annnnyira szeretném látni...", és az ehhez hasonló tartalmú bejegyzésekre.. :D]
Ami azt illeti, Róla továbbra sem nyilatkozom "tartalmasabban". És több, mint valószínű, hogy ez még jódarabig így marad. Ne haragudjatok.
 

Címkék: álom titkok dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr181964818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása