HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

hosszú

lény 2011.02.16. 15:49

Szombaton beszéltünk msn-en..
Mérges voltam , amiért eltelt egy hét a legutóbbi beszélgetésünk óta és ezt a tudtára is adtam. Azt nem mondanám, hogy veszekedtünk, de azért volt egy kis nézeteltérés köztünk, mert haragudtam és azt hittem, hogy ha Rajta múlik, akkor akár hetek is eltelhetnek anélkül, hogy tudnánk valamit a másikról..
Miután valamennyire tisztáztuk a dolgokat, sok minden szóbajött. Hogy Vele mi újság mostanság, meg hogy az én napjaim hogy telnek..
Aztán megint felmerült, hogy kéne valami házibuli. Olyan, mint H-éknál volt.. És mikor A ezt felhozta, írtam Neki, hogy ezt most úgy írja, mintha rajtam múlna. :P Erre ilyet szól, hogy alkossak össze valamit és hogy rajtam múlik. :P
Aztán megkérdeztem Tőle, hogy mi lenne, ha összehoznám?
Válasz: "Elmennék rá, ha hivatalos lennék oda :DD és jól éreznénk magunkat"

Később kétszer is azt írta, hogy gonosz vagyok.. :P
Először azért, mert elmondtam Neki, hogy a személyes üzenetemben látható "dühöngő fej" [:@] Neki is szólt, amiért eltűnt..
Aztán pedig azért, mert mikor azt írta, hogy "változatos vagyok", én azt reagáltam rá, hogy; "Jaja, talán ezért nehéz kitalálni, hogy mit miért csinálsz :P"
Ez az utóbbi szerintem nem tetszett Neki.. de hát basszuskulcs! :D Így éreztem és azt szerettem volna, ha kicsit tisztában van vele Ő is, hogy mi a helyzet..

És egyébként a beszélgetésünk elején zajló "vitára" is büszke voltam, mert általában ahogy elkezdünk beszélgetni, valahogy hirtelen elszáll minden dühöm.. :$ És nem tudok semmi olyat megbeszélni Vele, ami zavar engem, vagy bánt..
De most sikerült tisztázni 1-2 dolgot! És ennek örülök. :)

Na de, ami lényeges! Megadtam Neki a számom.. - de most már utoljára!
Azt ígérte, hogy ha megadom, soha nem "hagyja" el.. Reméljük tényleg nem fogja. :)))

Mondjuk emiatt is "kapott" tőlem... Mert mikor írtam Neki, hogy már mióta nem beszéltünk, Ő azt felelte, hogy akart írni ekkor meg ekkor, de nem adtam meg a számom..
Én meg erre azt írtam, hogy a telefonszámot nem csak msn-en lehet elkérni.. És hogy Neki nem is számít nagyon az enyém, ha állandóan elhagyja..
Aztán kivágta magát, mert elmesélte, hogy megint új telója van mittudomén.. Szóval megbeszéltük.
DE! Én ezúttal annak is utánajártam, hogy tulajdonképpen miért kell Neki a számom?
Eleinte próbált rávezetni, azzal, hogy megkérdezte "most miért beszélünk?"
Erre én azt írtam, hogy; "Én azért, mert szeretnék tisztázni 1-2 dolgot és mert hiányzik az, hogy beszéljünk."
Erre Ő; "Megvan a válasz akkor?"
Én; "Nincs. Mert most is azért beszélünk, mert én (!!!) írtam Neked."
Ő; "Igen, de pl sms-ben is tudnánk beszélgetni délelőttönként. Vagy akármikor hogy gyere fel msn-re vagy bármi."

Szóóóval, a lényeg, hogy ismét tudja a számom és remélhetőleg többé nem is kéri már el. :))
Nos, a szombati beszélgetés óta sms-eztünk egy keveset. :D
Hétfőn Ő írt, hogy mi újság, hogy telik a napom, ilyesmik. De végül az utolsó üzenetet én írtam, amire már nem válaszolt. :( Pedig direkt tettem bele kérdést is! :P
Kedden nem volt sms-ezés. Én valahol éreztem, hogy nem fog írni [persze azért bíztam benne, hogy hátha mégis..], de viszont azt elhatároztam, hogy ma mindenképpen írok Neki. :$:D
Alig vártam, hogy vége legyen a második órának és elküldhessem az sms-t..  :) Utána már csak azon izgultam, hogy mielőbb válaszoljon is. :P
És így lett. Ha nem is túl hamar, de 10 perc múlva jött a válasz. Jó hosszú válasz. :))
Aminek a legfontosabb mondata az utolsó volt: "Valamikor talni kéne nem?"

[Deeeeeeeee :D:D:D:D]

Fú, el sem hiszitek mennyire örültem, mikor ezt megláttam.. Utána még visszaolvastam vagy' 2× az üzenetet, hogy biztos ezt írta-e!? :D
Én csak annyit feleltem erre a mondatára, hogy "Igen, valamikor találkozhatnánk.. :)"
Ezután Ő megkérdezte, hogy mikor végzek, amiből én arra következtettem, hogy talán már ma talizni szeretne. :P
De végül csak azt beszéltük meg, hogy hánykor tudunk msn-en lenni.

4 körül.
Szóval rohanok msn-r és majd mesélek, hogy mire jutottunk!? :D:D:D:D:D:D:D:D:D

___________________________________________________

Egyébként tudjátok mi a furcsa? :)
Hogy mikor megtudtam, hogy jövőhét hétfőn és kedden síszünet lesz, az volt az első gondolatom, hogy ezt majd elmesélem A-nak is, hátha felhozza a talit..
De nem is kellett tudnia a síszünetről.. :)))))

Címkék: váratlan boldog dolgaim ez~van várt~váratlan

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr102665540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása