HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

khm,

lény 2011.06.02. 15:26

Először is; NEM vagyok a babád, se a drágád, se SENKID!
Kurva jó lenne, ha nem hívogatnál így. :)))
Másodszor pedig; Miért nem tudsz már kilépni az életemből?
Mert nekem sokkal könnyebb lenne? Sokkal könnyebb lenne továbblépni és elfelejteni Téged??
____________________________

Nem! Akkor sem hagyom, hogy A az újbóli felbukkanásával megint bele kavarjon az életembe!
Elég volt ebből! Egyszerűen szarnom kell rá, hogy ő folyton babámozik, drágámozik meg mittudomén hogy még miféle jelzőket használ.
Ennyi idő után rájöttem, hogy kibaszottul nem jelentenek számára semmit ezek a szavak, így huszadjára nem is dőlök már be neki. :)))

Mutatom, hogy mit írt.
"Szijjja!
Mizus babám???:) hogy vagy??? Mesélj valamit nagyon hosszan :$
Nekem is lessz majd mesélni valóm mert már nagyon régen beszéltünk:)
Valamikor facen irj rám mert msn en nemigen leszek.
Pusszantalak drágám:) (K)"

Most erre én mit szóljak? Majd valamikor írok vissza valamit azt késsz..
De basszus ez is milyen már, hogy "mesélj valamit nagyon hosszan"??? Mi vagyok én, mesélő? -.-"

ahh, kicsit most felzaklatott, hogy írt..

DE - ami nagyon lényeges! - én ennek ellenére továbbra sem nézem meg a profilját! :D
Mert nem szabad, hogy érdeklődjek utána..!

Címkék: váratlan dolgaim neki

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr132951687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása