HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Más vizeken.. :))

lény 2011.06.02. 15:58

Róla nem is ejtek több szót.
Ma legalábbis biztos nem.

Helyette inkább elmesélem, hogy vééééééégre valahára tudtam beszélni vel. [Hm, mostantól akár így is írhatnám a nevét.. :)] Kedden ugyanis én voltam este gépen és annyi hét elteltével végre ő is fent volt, így írtam neki.. :$:)
Eleinte mondjuk vártam egy kicsit, egyrészt azért, hogy hátha majd ő ír nekem, másrészt pedig azért, mert picit késő volt már és úgy voltam vele, hogy inkább nem kezdek bele a beszélgetésbe, mert úgyis hamar el kell majd köszönnöm. :-/
De végül mégis csak írtam neki, mert nagyon zavart már, hogy rég beszéltünk.. :(:$
És jól tettem, hogy írtam neki, mert végül másfél órát beszélgettünk. :) [Szerencsémre Anya elaludt a másik szobában, így nem nyaggatott, hogy menjünk már aludni. :P]

Szokás szerint jót beszélgettünk. :)
Sőőt, most felmerült 2 olyan dolog is, aminek örültem, hogy szóba került. :D Az egyik ilyen a találkozás, ami ugyan nem teljes mértékben volt terítéken, hanem csak "említve volt", de ez akkor is jó. :)
A futás kapcsán jött szóba, mert gyakran jár futni, én pedig rákérdeztem, hogy kb mennyit szokott és merre!? Mire ő válaszolt és hozzátette, hogy "majd gyere el valamikor". :))
A másik dolog pedig a fénykép.
Ugyanis - asszem korábban már említettem - én nem tudom, hogy ő hogy néz ki!? :$ És miután beszéltük, hogy 1 éve levelezünk már, mondtam neki, hogy az azért durva, hogy én még csak azt sem tudom, hogy ő hogy néz ki. :P Mire ő azt írta, hogy majd akkor küld valami képet.
:)

Sok mindenről beszéltünk, de volt egy nagyon jópofa és aranyos megnyilvánulása, amit el is mesélek. :)
Írtam neki, hogy az elmúlt 1 hónapban visszaolvastam a levelezéseinket, mire ő kérdezte, hogy mióta leveleztünk!? Megnéztem és [nagyon durvaaa! :P] szinte napra pontosan 1 éve kezdtünk el levelezni! [2010.05.29.]
Mikor leírtam neki, tudjátok mit reagált? :) Idézem; "Nanee! :D Akkor évfordulónk van! :D"
És ez annyira aranyos volt... :) Nekem nagyon tetszett, hogy ezt írta. :D

Egyébként visszagondolva arra, mikor írta nekem, hogy "puszi"..
Rájöttem, hogy nem szabad emögé semmit gondolnom. Ha valaki, hát biztos nem Úgy tekint rám. Ami talán nem is baj!? :)

Címkék: évforduló érdekesség dolgaim várt~váratlan

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr792951772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása