HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Gyerekeeeek :D:D:D

lény 2011.06.28. 22:00

Jaaaaj nem fogjátok elhinni hova mentünk. :)))
Az állatkertbe. :D:D És részemről telitalálat volt ez az ötlet. :D:D Nem is akartam elhinni. :D Odafele úton vagy' háromszor rákérdeztem még, hogy "Most akkor tényleg az állatkertbe megyünk?" :))
Ajjjjj és olyan jóó volt.. :$:))
Rég voltam állatkertben, legalább 3 éve. Örülök, hogy most D-vel sikerült újra ellátogatnom oda. :D
Bejártuk az egészet. :D Láttunk orrszarvút, vizilovakat, zsiráfokat [futni is! :P], kecskéket, farkast, mackóót, jegesmacit is, sok-sok halat, pupu tevéket, fókákat, kígyót, szinte mindent. :D
A rovarházat úgy ahogy volt kihagytuk.., mert mondtam D-nek, hogy én oda biztos nem megyek be. [Tudjátok, pókoktól való félelem.. Meg úgy minden rovartól is. :$:))] Viszont mondtam neki, hogy ő nyugodtan nézzen szét, ha szeretne, én megvárom kint. Aranyos volt, végül ő sem ment be, azt mondta, hogy nem izgatja őt se túlzottan, szóval kihagyja ő is. :)
A madarakat is igyekeztünk kerülni az állatkerti séta során, mert D fél tőlük. [Gyerekkori rossz emlék miatt.]
Végül mondjuk megfordultunk olyan helyeken is, ahol szabadon (!!) repkedtek a fejünk fölött a madarak, mert D azt mondta, hogy menjünk be. Aztán persze meg is bánta szerintem, mert láttam rajta, hogy kicsit tart attól, hogy a közelébe megy valami szárnyas. :s És fogadok, hogy azért szeretett volna mégis bemenni, mert nem akart "férfiatlannak" tűnni a szememben. Pedig ha valaki, hát én aztán nagyon megértem, ha az ember fél valamitől. Legyen az kutya, vagy éppen madár.

A nap fénypontja az volt, mikor az Állatkert körbejárása után leültünk egy padra.. :) Beszélgettünk, nevettünk, aztán egyszer csak... Eljött a pillanat. :$ D közelebb hajolt és megcsókolt. :$$$
Nem volt váratlan, mert mindkettőnk úgy "tervezte", hogy a mai nap után már kéz a kézben, párként sétálunk majd haza... (: És így is lett.
És most olyan jó.. :$:D

A padon való beszélgetéskor szóba jöttek kissé személyes dolgok is. Mind D múltjából, mind az enyémből. És örülök neki, hogy még mielőtt bármi is kialakult volna köztünk, tisztáztuk ezeket a dolgokat. :D Így mindketten tiszta lappal indulunk. :)

Címkék: váratlan dolgaim várt~váratlan

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr933023053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása