HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Hűűha :-O

lény 2012.04.02. 16:21

Na tessék.. A bloghu is megújult, mióta nem volt időm írni. [Persze ez így nem látszik, mert a háttérben lett változtatás, de ez nekem akkor is új! :Đ]
És most kicsit furcsa is újra gépelgetni a gondolataimról, meg arról, hogy mi is van velem mostanában!? :)
Hű, de furcsa.. Most komolyan.

Persze az, hogy amikor időm végre tényleg engedi leülök és pótlólag leírok ezt-azt, továbbra is fennáll, hiszen muszáj lesz megosztanom Veletek azt a rengeteg dolgot, amin az utóbbi hónapokban átmentem. :)

Most például, ahogy a múltra gondoltam vissza egy röpke kis időre, hirtelen eszembe jutott a jövő is.. Például a vészesen közeledő érettségi. Riasztó belegondolni, hogy már csak pár hét választ el életem egyik meghatározó eseményétől.
És ahogy egyre jobban közeledik, én egyre jobban félek tőle. Ami persze természetes, de ez engem nem nyugtat meg. :D
Matekból eddig két próbaérettségit írtunk, amiből az első hármas lett :))))))), a második pedig sajnos kettes. De annál is csak egyetlen ponton múlt, hogy ne hármas legyen. És ennek én nagyon nagyon örülök! Bízom a legjobbakban, ha eljön majd az érettségi ideje. :)
Magyarból is írtunk már PRÉ-t és az négyesre sikerült 66%-al! :) Az angol ezen a héten szerdán lesz. Amiatt eléggé aggódom, mert már gyakorláskor sem mentek túl jól a feladatok.. Remélem az izgulás nem fog rontani a teljesítményemen, igyekszem legjobb tudásom szerint megírni majd a tesztet.! :)

Nos, lenne még mesélnivalóm bőőőőőőőven, de hív a kötelesség; ideje ennem, picit elrámolni az asztalomról és persze a tanulást se felejtsük el..
Amint tudok, jövök és írok Nektek! :-)

Címkék: jövő múlt dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr804356249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása