HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Hidegfront.

lény 2009.07.18. 18:37

Végre elért hozzánk is a vihar, ami egy kicsit felrázza az embereket. Én nagyon örülök neki, mert délelőtt eléggé nyűgös voltam a hőség miatt. Egyszerűen egy olyan helyiség sem volt a lakásban, ahol kicsit enyhült ez a nagy meleg.
Most szerencsére nyoma sincs a délelőtti időjárásnak, mert a vihar utáni hideg fuvallat átjárja a bemelegedett szobákat. :Đ Én lassan már ott tartok, hogy fázom kicsit az itthoni kis sortomban és pólómban. :P De addig jó, amíg ilyen elviselhető hűvös van. :):)

Tegnap nem osztottam meg Veletek a nagy felfedezésemet, pedig szerettem volna, csak aztán valahogy mégsem vitt rá a lélek.. Arról van szó, hogy tegnap megnéztem B adatlapját, amin ezúttal az állt a Családi állapotnál, hogy egyedülálló. Eléggé meglepődtem, hiszen épp aznap gondolkodtam azon, hogy írok egy bejegyzést arról, hogy nem is hittem volna, hogy hónapokig együtt lesznek. Erre vége.
Váratlan volt, de azt hiszem nem kéne túlságosan foglalkoznom vele..

 

[Drága Barátosnémnak pedig ezúton is NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!! :)]
 

Címkék: vihar nyár váratlan dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr301253488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása