HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Semmittevős hétvége

lény 2010.01.17. 14:48

Rég nem volt már olyan szombat-vasárnapom, amikor nem a tanulás körül forgott minden. De azért jó érzéssel tölt el, ha visszagondolok, hogy nem hiába tanultam annyit. :D Előreláthatólag az elkövetkezendő hét nem lesz nagyon megterhelő, és végre megint röplabdázhatok!!!!! :D Az elesésem óta aligha volt labda a kezemben.. :(
Sajnos emellett, a tesi órákon is ugyanúgy részt fogok venni, mint azelőtt. Ami nagyon nem jó, mert most valami kézen, vagy fejen átfordulást fogunk megtanulni. Amihez semmi kedvem. :((

Van egy csomó dolog, amiről hetek óta írni szeretnék. [Igen, írtam egy listát, ami épp itt van előttem, és segít abban, hogy semmit ne felejtsek el. :P]

A legelső dolog, amit főlírtam rá, egy magánhangzó. Ami rengeteg dolgot jutatt eszembe, de legelőször is azt, hogy; "Vajon mi van Vele?"
Mi lehet azzal a fiúval, akibe hónapokig belevoltam zúgva? Aztán egyszercsak eltűnt az életemből.. Azt sem tudom pontosan, hogy mikor láttam utoljára. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy hiányzik.
Az hiányzik, hogy nem tudom mi van Vele. Máskor bennem volt a tudat, hogy itt van a környéken és csinálja a dolgát. Vagy épp a Suliban van. De az az idő már elmúlt. Ugyanúgy, ahogy az iránta érzett szerelem is.
 

A következő feljegyzés is mindössze 1 betű.
Egy B betű, aminek láttára megint eláraszt a düh és az, hogy nem értem a dolgot. De erről nem is írok többet, mert úgysincs értelme. [A lapon különbenis "?" van mellette, azt jelezve nekem, hogy akarok-e egyáltalán szót ejteni róla...!?]

Nem túl meglepő módon a harmadik feljegyzés is 1 betű. [Ígérem, nem lesz több.]
Annak a fiúnak a kezdőbetűje, aki - mielőtt még beleszerettem volna - talált magának egy csajt a Suliból. Az ő kapcsolatuk persze azóta véget ért, és a csajszi hamar vadászott is magának másvalakit [a Suliból]..
A fiúról annyit, hogy a közelmúltban 2× is láttam. Ez persze nem jelentett túl sokat, mindössze meglepettséget, mert nem gondoltam volna, hogy a szakítás után még tartani fogják a kapcsolatot.

Mostanra ennyi. De még mindig van millió dolog, amiről szeretnék beszámolni, szóval ne lepődjetek meg, ha ma még írok. :)
 

Címkék: múlt dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr831679433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása