HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

miért?

lény 2010.12.24. 22:14

A írt sms-t..
Most az egyszer nem jól időzített, mert pont akkor jött az üzenet, amikor indultunk át Anyáék szobájába megnézni az ajándékokat.
Képzelhetitek, milyen volt az ajándékozás előtt elolvasni az sms-ét.. Legszívesebben sírva fakadtam volna, mert..
Mert jól esett, hogy gondolt rám, ugyanakkor meg rohadt szar érzés volt arra gondolni, hogy már nem vagyunk együtt.
Kicsit "le is fagytam", miután átértünk a szobába, mert minden gondolatom A körül forgott.

És tudjátok mi az érdekes?
Hogy már napok óta abban bíztam, hogy írni fog.
Nem most, Karácsonykor, hanem valamikor "csak úgy"..
Ez most nagyon nevetségesen fog hangzani, de kedden megcsörrent a telefonom este [mert beállítottam, hogy szóljon az Üvöltő szelek előtt] és ahogy megszólalt, rögtön arra gondoltam, hogy A írt.. Illetve reménykedtem benne.
Aztán persze kiderült, hogy nem és annyira elszomorodtam.. :(

Most pedig az jár a fejemben, hogy ha felmentem volna msn-re [ugyanis A fentvolt/van], akkor biztos ott írt volna.
Csak mivel nem mentem - és nem is fogok mostanában, az biztos -, így sms-t írt.

Utána volt is 1-2 üzenet váltás, mert miután írtam Neki, hogy most az egyszer nem jól időzített, megkérdezte, hogy miket kaptam és miután beszámoltam Neki az ajándékaimról, én is rákérdeztem, hogy Neki mit hozott a Jézuska?
Ennyi.

És egy újabb marhaság, amin rohadtul nem kellene agyalnom;
írjak Neki a névnapján? Januárban?

Ja és persze a leglényegesebb kérdés: miért?
Miért írt nekem?
Talán mert még szokott rám gondolni?
Talán mert jóvá szerette volna tenni azt, amit velem tett?
Vagy csak szimplán kötelességének érezte?

Címkék: miért titkok váratlan dolgaim várt~váratlan

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr722537632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sárkány, aki házi 2010.12.24. 23:53:46

Tudod mi ebben a xar? Ha nem írt volna, akkor azon agyalsz, h eszébe sem jutsz...stb, így meg pont az ellenkezőjén filózol..., sehogy sem jó :(
A pasik egyszerűek :), csak mi magyarázunk bele mindenfélét a tetteikbe...,a legtöbbször egy sms nem több annál ami (sajnos?), szimplán egy sms.
Egyébként az sztem írás egy jó terápia.

sárkány, aki házi 2010.12.24. 23:54:51

hupsz, elírtam:)
szóval: egyébként sztem az írás egy jó terápia.

lény 2010.12.25. 11:31:45

Igen, az biztos..
És egész este azon gondolkodtam, hogy lehet, hogy nem kéne belőle túl nagy ügyet csinálnom.. De annyira jól esett, hogy írt.. :):$
ahh, nehéz az élet.. :)

sárkány, aki házi 2010.12.25. 19:57:58

Üdv a klubban, az "élet nehéz" klubban :)
süti beállítások módosítása