HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

:'(

lény 2011.01.03. 16:39

Ma egész nap gondoltam.. Persze ez "nem új" abból a szempontból, hogy a szünet alatt is sokszor eszembe jutott, de bíztam benne, hogy majd a suli eltereli a figyelmem Róla.
Hát rohadtul nem így történt, sőt..
Szinte minden órán történt valami, amiről Ő jutott eszembe. Nyelvtanon például elég volt ránézni a könyvemre meg a munkafüzetemre, ugyanis a szerző neve nem csak az Övét, de még a barátnőjé-ét is tartalmazza. :'( És a legszarabb az egészben, hogy szerettem volna mondani Neki, hogy erről mindig Ő jut eszembe, csak.. már nem tudtam. :'(
Aztán ott volt a tesi óra, ahol a tanár felállt a padra, miközben mi körbe-körbe futkároztunk és eszembe jutott, mikor ezt meséltem A-nak.
Mert az a poén az egészben, hogy a tesi tanár még úgy sincs akkora, mint én.. És mikor ezt A megtudta, nagyon nevetett..
:'((((
Ezután ott volt az angol, ahol egy hülye szóról mindenkinek a 'Day and night' című Kid Cudi szám jutott eszébe, ami hallatán természetesen én kire gondoltam!??
.
Mert ezt a számot is hallgattuk együtt.
Éééés ha ez nem lenne elég, suli után elmentünk a csajokkal gyros-ozni egy olyan helyre, ahol az a busz is megáll, amivel Hozzájuk mentünk. Pontosítok; nem Hozzájuk, csak arra a környékre, ahol én még soha nem voltam azelőtt, Ő viszont a környékén lakik.

Mindezek mellett voltak jó pillanatai a napnak, mert H-val jókat nevettünk odafele úton, de szerintem ő sincs túl jól lelkileg..
Ugyanis F-el szerdán vitatkoztak, tegnap pedig megint összebalhéztak, de most olyannyira, hogy F fogta magát és 1 szó nélkül otthagyta H-t. H pedig csak ült és nézett és azt sem tudta, hogy ez most mit jelent..
Aztán beszéltek F-el [mármint a tesóm F-el] és mesélte neki, hogy nagyon kivan akadva és mást sem csinál, csak ül az ágyában és sír..
Most úgy fest a helyzet, hogy szakítottak, ám F ma írt egy üzenetet H-nak azzal a szöveggel, hogy bocsássa meg neki, hogy "kissé" hülyén viselkedett.
H erre nem reagált, mert úgy döntött, hogy egy ideig most nem akar beszélni se, és találkozni se F-el.
Én konkrétan majdnem sírva fakadtam, amikor ezt megtudtam.
Hogy vége (?).
Nem akarom, hogy H is szomorú és magányos legyen!

Szemétláda pasik... :@

Címkék: pasik váratlan dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr752557661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása