HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Kettősség

lény 2011.01.04. 20:15

Talán ezzel a szóval tudnám jellemezni a mai napot.
Hiszen amellett, hogy búslakodtam A miatt, a csajokkal rettenetesen nagyokat nevettünk. :D De tényleg! Tegnap is nagyon jó volt a hangulat, de mára ez fokozódott. :) Aminek én nagyon örülök, mert addig sem vagyok szomorú.
Csak aztán ahogy elhallgatunk egy percre, A jut eszembe és hopp! Volt-nincs "jókedv". :/
Aztán ma is ott volt az angol óra, amin a tanár azt kérdezte tőlem [egy mondat kapcsán], hogy emlékszem-e a legutóbbi álmomra?
Igen, emlékszem... mert érdekes módon megint A volt benne. De most csatlakozott Hozzá a barátnője is. :'(
Persze az angol tanárnak azt hazudtam, hogy nem emlékszem. Már csak az kellett volna, hogy rákérdezzen a részletekre is. :(

Ma egyébként eldöntöttem, hogy F-éknek nem fogok többet beszélni Róla. A döntésben segített, hogy F-nek nem tetszett, amikor azt kértem tőle, hogy had nézzem meg A adatlapját facebook-on.
Rögtön azzal jött, hogy már régen történt, ami történt és hogy ne nézegessem már a profilját..
Egyszerűen nem érti meg, hogy mennyire idegesít, hogy nem tudok Róla semmit!

És azt is felhozta, hogy mikor ők mentek szét M-el, akkor ő sem nézegette M-et különböző közösségi portálokon. Erre persze rögtön mondtam neki, hogy az teljesen más, hiszen ott Ő szakított, ezért aztán érthető, hogy nem nézegette..
De nálunk én vagyok az, akit otthagytak.
Én vagyok az, akinek az érézései nem változtak. Csak felerősödtek..
Ezt miért nem lehet megérteni??? :(

És különbenis!
Ha valaki, hát én aztán nem arról vagyok híres, hogy hamar felejtek.. Szóval ne várja el tőlem senki, hogy 1 hónap után túlteszem magam mindenen..

Címkék: álom miért dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr702560908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása