HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Nos,

lény 2011.03.15. 22:46

Tegnap A írt F-nek és érdeklődött utánam, aminek az lett a vége, hogy msn-eztünk.
Igazából legszívesebben bemásolnám az egész beszélgetést, de inkább csak a lényeges dolgokat fogom megosztani Veletek.
Mert.. A néhol olyan dolgokat írt, amitől én köpni-nyelni nem tudtam.. Meglepő dolgokat, amik...
ajjj :s
Amik megint arra kéztethetnének, hogy reménykedjek.
DE én ennél már okosabb (?) vagyok! És észnél is vagyok és nem hagyom, hogy megint bedőljek.. Nem, nem nem. Nem hagyom.. Nem hagyhatom.

Szóval, az első olyan dolog, ami meglepett, az a következő volt;
A írta, hogy megy bulizni, mire én azt feleltem, hogy Ő nagy partyarc.. Erre megkérdezte, hogy bejön-e nekem ez? És írtam Neki, hogy nem.. Ami nem volt új Neki, mert volt már ez beszédtéma köztünk. Utána azt is hozzátettem, hogy az Ő dolga, hogy mit csinál és mennyit, én nem szólok bele.
Erre mir ír?? Hogy "akkor ma belövöm magam beszívok és ami még jön". Aztán még hozzátette, hogy "najó ez már durva volt"
Erre az én reakcióm az volt, hogy "Meg ne próbáld! Kapnál érte :D"

Most jön a lényeg.
A ugyanis a következőket írta; "Aggódik értem a kis drága egyem meg :DD Szóval szeret"
"És ha szeret akkor..."
Én meg közben írtam, hogy "Azt nem mondtam :D"
Erre Ő; "Nem kell mondani látszik rajtad :P"
Aztán ezt leírta még egyszer, én meg.. csak néztem és nem tudtam hirtelen hova tenni a dolgot!?
Utána kértem, hogy folytassa azt a mondatot, hogy "És ha szeret, akkor.."
De áááá :D Nem tette. :( Hanem helyette visszautalt egy korábban tárgyalt témára.

Máris kifejtem. ;):P

Korábban ugyanis "szórakoztunk" és A is írta, hogy kapjam be meg én is írtam Neki. És Ő az enyémre rögtön írta, hogy hol szeretném és mikor? :P Mire én azt feleltem, hogy semmikor..
Erre Ő eljátszotta a sértődöttet és azt írta, hogy ki kell engesztelnem.. :P
De az nem derült ki, hogy mivel tudnám kiengesztelni, mert Ő csak valami 'szívtipró' smile-t írt, ami nekem nem jelent meg. És mikor rákérdeztem, hogy az mit jelent, ezt írta;
"Majd egyszer rájössz. Nem mondom neked  így telibe el.
Ha úgy érzed, hogy elég idős vagy kitalálni akkor kitalálod de semmi balhé meg szemét. :) Nem rossz dolog."

És erre vezette vissza a félbehagyott mondat folytatását is.
Tehát.. Feladta a leckét basszus. :D:D:D
És basszus... még úgy beszéltem volna Vele tegnap ezekről a dolgokról, de mennie "kellett"..
áá :@

És ki tudja, mikor tudjuk folytatni ezt a beszélgetést? ...

Ja és! Ki ne hagyjam, hogy úgy köszönt el - ami szintén különös.. -, hogy "szija (K)"

Ajjj.. most akkor ezek megint mit jelentenek??

Címkék: érdekesség váratlan dolgaim mások dolgai kérdem én

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr682742722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása