HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

késő van

lény 2011.04.08. 22:31

Na jó, az túlzás.
De kezdek fáradt lenni, mert annak ellenére, hogy rövid napom volt a suliban [az 5-ből 2 órám is elmaradt :)))], kimerültem.

És rohadtul bosszant A viselkedése.
Engem még senki nem vett annyira semmibe, mint Ő.. :(
Az egy dolog, hogy "most egy ideig nem szeretne velem beszélni", de mi a faszért nem volt képes elmondani nekem, hogy elutazik? Hisz így, hogy elmegy, tuti nem beszélünk jó darabig. Sőt, én már azon se lepődnék meg, ha 'soha' nem beszélnénk..
Egyszerűen olyan szinten leszar engem, hogy azt el sem hiszem.. És akkor még van képe a fejemhez vágni, hogy "hát kb én kerestelek mindig te kb 2-3-szor írtál smst".
Most meg!?!?
Arra nem képes, hogy nekem basszon egy levelet azzal a szöveggel, hogy "elmegyek, majd jövök", vagy faszom tudja mi..

Tényleg nem értem Neki semmit?
Az ég világon semmit?

Annyit se, hogy tudassa velem, hogy xy ideig nem lesz az országban?

A!
Mi a faszért csinálod ezt velem?

A fenébe is..
    .  .  .       miért kellett nekünk találkoznunk? Csak megkeserítetted az életem.. :'( Anélkül, hogy tudtál volna róla!

És mindezek után én vagyok olyan hülye, hogy ne haragudjak Rád... :'(:'(
Mert egy naív fasz vagyok.

Címkék: szomorú váratlan dühöngő fáradt dolgaim neki örök~rejtély káromkodós ez~van mások dolgai kérdem én

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr352810827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nora444 2011.04.10. 12:01:23

Kedves Blogíró!

Nem szoktam olvasni a blogodat, csak véletlenül keveredtem ide. De nem tudtam megállni, hogy az utóbbi néhány bejegyzésedhez, amiket most elolvastam ne fűzzek néhány szót.

Nekem is egyszer volt egy ilyen "pasim". Soha többé nem akarok még csak hasonlót sem. "A" nyilvánvalóan pszichopátiás karakter. Érzéketlen, és az okoz számára örömet, ha másokat megalázhat. Mivel tényleg naiv vagy, azt gondolhatod, hogy talán van valami érzelmi kötődése irányodban, de csak arról van szó, hogy jó alanyra talált benned. Szereti a műbalhékat és közben úgy csinál mintha tényleg felháborodna egy-két dolgodon, de valójában csak színészkedik és belül jól mulat a hatáson.

Ha meg tudsz fogadni egy tanácsot tőlem, akkor szépen mindentől megszabadulsz ami vele kapcsolatos (kidobod, kitörlöd) és soha többé nem állsz semmilyen szinten szóba vele.
Biztos vagyok benne, hogy lesz még néhány "véletlen" próbálkozása. (Azt mondja majd, hogy nem is téged keresett, hanem valamelyik ismerősödet, csak mellétárcsázott, vagy arra jár majd ahol előfordulsz, ilyesmi.) Ezeknek ne ülj fel!

Te sokkal jobbat érdemelsz, és biztos vagyok benne, hogy meg is fogod találni! Nem ér az a fiú egy hajítófát sem!

Zárd le az ügyet és felejtsd el, mielőtt tönkremész bele! Most!

(Egyébként annyira kísérteties a hasonlóság, nem Andornak hívják véletlenül?)

Puszi és légy jó! Vigyázz magadra!

lény 2011.04.10. 21:30:02

Kedves nora444!
Köszönöm szépen ezt a hosszú, tartalmas és nem utolsó sorban tanulságos hozzászólást! :)
Nem állítom, hogy minden általad leírt dologgal egyetértek, de - most már számomra is világos - tény, hogy az lesz nekem a legjobb, ha A-t elfelejtem.
Többen is mondták ezt az "én jobbat érdemelek" dolgot, de eleinte nem akartam hinni nekik, úgy voltam vele, hogy ők ezt nem érthetik..
Mostanra viszont számomra is egyre inkább kezd ez világossá válni.
Csak sajnos ugye nem könnyű..
Akármennyire is haragudtam/haragszom Rá, nem megy a felejtés egyik napról a másikra. De azt hiszem, jó úton haladok! :)

Sajnálom, hogy veled is történtek hasonló dolgok.. :s Nem kívánom másnak ezt a hónapok óta tartó "kínlódást".

Köszönöm a tanácsokat, igyekszem eleget tenni valamennyinek! :)

Zárásul pedig - válaszolva a kérdésedre - nem, nem Andornak hívják.
süti beállítások módosítása