HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Nos akkor.. :D

lény 2011.06.25. 21:36

Jöhet a beszámoló a második taliról. :D
Ahogy korábban említettem, ez alkalommal volt uticél, fölmentünk a Várba. :D D-nek ez is új volt kissé, mert nem nagyon szokott erre járni, úgyhogy örültem neki, hogy olyan helyre jön velem - megint -, ahol korábban nemigen volt. :)
Végül úgy alakult, hogy egész végig ott voltunk, így nem kellett azon "aggódni", hogy hova menjünk utána. :)
Jól éreztem magam. :D Minél jobban kezdem megismerni D-t, annál jobban kezdem megkedvelni is.. :$:) Vicces, kedves, magas (!!) :D, udvarias, kommunikatív - ami nagyon meglepő azok után, hogy a legelső találkozásunkkor szinte egy szót sem szólt. :o :D.
Ami talán a legérdekesebb számomra benne, hogy kettős személyiség. Egyszerre bátor, bevállalós és beszédes, ugyanakkor meg visszahúzódó és kissé bátortalan.
Utóbbi kettőt arra alapozom, hogy a második találkozás alkalmával sem közeledett hozzám "semmilyen" módon. :( Arra gondolok, hogy nem fogta meg a kezem, vagy nem ölelt meg.. Persze ezt nem szemrehányásként írom! [Csak furcsa nekem azok után, hogy A már a legelső találkozásunk alkalmával ölelgetett.]

Viszont azt elhatároztam, hogy ha kedden sem történik előrelépés az ő részéről, akkor én fogok cselekedni.! :D
Egyébként kétlem, hogy harmadszorra ne történne valami.. :$:) Sőt, most egyel több okom van ezt gondolni.. :))) Ugyanis nemrég válaszolt a levelemre, amiben megkérdeztem, hogy van-e ötlete, hogy hova menjünk kedden és azt írta, hogy "Megvan a célpont, de titkos. :) Nem túl eredeti, de hangulatos. :)"
És úúúúúúúúúristen azóta tiszta ideg vagyok és iszonyatosan kiváncsiii. :D:D:D Vajon mit tervez? :)))
Ajj és hol van még a kedd.. !? :D:D:D
Tuti, hogy mostantól ezen fogok agyalni egyfolytában. :D Ajjjjjjjjjj :))

És még csak el sem tudom mesélni senkinek, mert H nincs msn-en, F pedig Kapcsolat koncerten van.. hajj :D:D Kösz csajok! :P

A talira visszatérve; igazából szerintem lett volna alkalom arra, hogy összejöjjünk.. :$:) Csak én még kicsit tartottam tőle és ezért valahányszor - akár egy pillanatra is - csend lett, rögtön bedobtam valami témát, amiről ismét hosszú percekig tudtunk beszélgetni.. :s
Így utólag visszagondolva bánom kicsit, de most már úgy érzem, hogy fel vagyok készülve arra, hogy D-vel közelebb kerüljünk egymáshoz. :) És szeretném is, hogy így legyen.! :D

Címkék: jövő titkok váratlan dolgaim mások dolgai

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr953014644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása