HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

:-/

lény 2011.08.21. 20:02

Most annyira írhatnékom van. :D És ki is használom ezt, mert van egy dolog, amiről nem írtam még.
Pénteken H-nál aludtunk. :D:D Összekötöttük a kellemest a hasznossal - illetve csak szerettük volna, mert végül nem úgy alakult az este, ahogy elterveztük. Egy rég nem látott ismerős ugyanis beleköpött a levesbe..
Az eredeti terv az volt, hogy este elmegyünk bulizni, mert F már régóta szeretett volna kicsit kirúgni a hámból, meg más okból is elakart menni szórakozni és mivel ki mással menne el, mint velem és H-val, megbeszéltük, hogy egyik nap elmegyünk szórakozni. :D Ééés mivel azt is hónapok óta tervezzük, hogy H-nál alszunk, azt találtuk ki, hogy a buli után hozzá megyünk haza. :D
Őszinte leszek; a bulizáshoz nem sok kedvem volt, mert nem vagyok az a "party-face" és a tömeget sem szeretem, de nem akartam különcködni. És bíztam benne, hogy megjön majd a kedvem. :)
Nos, végül azzal nem is lett volna akkora gond, hogy van-e kedvem, vagy nincs, mert így is - úgyis az lett volna a vége, hogy nem akarok majd elmenni. Ugyanis miután találkoztunk H-val, kiderült, hogy a bátyja és a bátyja barátnője nem jön, aminek nem örültem, mert mindannyian szerettük volna, ha van velünk legalább 1 fiú. :s De ez még hagyján! "Helyettük" viszont be lett szervezve B [A (!!!) egyik legjobb barátja. Még anno írtam róla.], meg neki valami ismerősei, akiket életemben nem láttam..
Ha nem tudtam volna, hogy A 1 hete hazajött Hollandiából, talán nem zavart volna, hogy B is ott lesz, de így az volt az első gondolatom, hogy mi van, ha A még nem ment vissza és kitalálják, hogy ő is jön este!? F-el beszéltem erről és előre felkészítettem, hogy ha bekövetkezne a sejtésem, én nem megyek a betervezett helyre, ne haragudjon.. Teljesen megértette és azt beszéltük, hogy majd kitalálunk valami más helyet. [Ezzel csak annyi a bibi, hogy H-t nem engedik be sehova, mert még nem múlt el 18. :'( A tervezett helyre is csak B segítségével tudott volna bejutni.]
Nos, nem gondoltam hülyeségre, ugyanis valamivel 22h előtt H kapott egy üzenetet B-től, miszerint A is jön[ne] este. Nem lepődtem meg túlzottan. Mikor H meglepetten felkiáltott és azt mondta, hogy "Először F-nek mutatom meg..", tudtam, hogy mi van.
Ekkor mondjuk még nem gondoltam volna, hogy az egész estének lőttek, mert bíztam benne, hogy B és A megérti, hogy semmi kedvem találkozni A-val. Hát nem így volt. :D
Nem értették, hogy ha nekem úgyis van barátom, akkor miért lenne ez gond!? Hát basszák meg, arról nem én tehetek, hogy ők úgy is tudnak bulizni, ha a barátjuk/barátnőjük nincs ott, viszont az exük igen. :D:D:D:D:D
Komolyan mondom hihetetlen. :D:D:D B elég kitartó volt; sokáig próbálta "győzködni" H-t. De úgyis fogalmazhatnék, hogy sokáig értetlenkedett. Meg akkor ki volt bukva, hogy így akkor ők se mennek bulizni, mert hogy "Ha ketten megyünk az nem buli".
Hát bazdmeg és az engem hol érdekel??? Jól elcseszték az esténket és akkor még ők vannak kibukva? Illetve csak B elvileg, mert A-val nem beszéltünk. Ott volt ugyan B-nél, de állítólag a "Másik szobában beszélgetett B apjával." -.-'
Mikor végre azt hittem, hogy sikerült megértetni velük/B-vel, hogy részünkről le van mondva az esti bulizás - legalábbis azon a bizonyos szórakozóhelyen -, B rám írt facebook-on. -.-'
Ő :"Szia. Most én úgy tudom, hogy ti jóba vagytok A-val. Hallom, hogy szoktatok beszélgetni meg minden. Akkor nem értem, hogy most miért zavarna téged a jelenléte. Akkor miért beszélgetsz vele, ha ennyire nem vagy rá kiváncsi?"
Én :"Szia. Igen, szoktunk beszélgetni, illetve levelezni, de mikor felhozta a találkozást, akkor is húztam a szám, mert nem szívesen találkoznék vele. A beszélgetés meg a találkozás nem ugyanaz. Meg fordított esetben én se venném jó néven, ha a barátom az exével bulizna. Sőt.."
Ő :"Ti tudtommal nem is jártatok, ezt nem lehet járásnak nevezni. Azért mert találkozgattatok ettől még nem jártatok. A másik meg mind a ketten felnőtt emberek vagytok, tudni kéne kezelni a dolgokat.. Főleg, hogy ez nem is mostanába volt."
Én : "Most ne haragudj, de nekem ezt tényleg veled kell megbeszélnem? Azt hagyjuk, hogy ki mit nevez járásnak.. Nem akarok vele találkozni és kész. Ha ti ezt nem tudjátok megérteni, sajnálom.
Lehet, hogy te eltudnál siklani a múltban történtek fölött, de én nem. Attól, hogy beszélek A-val, még nem akarok újra találkozni vele."

Ő : "Okés, sok sikert, hogy végre letudd zárni a "járás" dolgot. ;) Szia"
Én : "Letudtam zárni, de az nem egyenlő azzal, hogy akkor minden el van felejtve és mehetünk együtt bulizni, mintha mi sem történt volna. :D Fordított esetben még ki is kapartad volna a szemem, hogy bántani merészeltem A-t. És akkor most meg én vagyok a rossz. Csá"
Ő : "uhh.. :s Te nagyon félreértettél, de okés.. Szia"

Ennyi.
És ne tudjátok meg, mennyi mindent tudtam volna írni B-nek.. Rohadtul felbaszta az agyam és csak azért nem írtam neki "durvább" dolgokat, mert mégiscsak H barátnője.. (?) És nem akartam azt, hogy ez H-nak kellemetlen legyen, vagy bármi ilyesmi. :s Helyette inkább próbáltam a lehető legnyugodtabban kezelni az egész ügyet.
De mára már bánom, hogy nem osztottam ki egy kicsit B-t. Mi az a szöveg, hogy "Tudtommal ti nem is jártatok" ???? Hát bazdmeg, ha ennyire jártas vagy ezekben a dolgokban, akkor beszéld meg A-val, hogy mi a franc van és engem hagyjatok ki belőle. Aztán ennyi.
Hát basszus, én a mai napig téma vagyok közöttük? Vagy mi a fene?
A pedig mindent elmesélt B-nek? Vagy honnan a francból tudja ilyen "jól", hogy mi volt vele és velem?
pff.. Nem is lényeg már..
A legfontosabb az, hogy A legalább szembesült azzal, hogy kurvára nem vagyok kiváncsi rá. Most már semmilyen szempontból sem! Hagyjon engem a picsába..
Egyedül azt bánom, hogy a decemberben történtek után még voltam olyan hülye és szóba álltam vele. Mikor újra felbukkant, akkor kellett volna jól elküldenem a fenébe, aztán meg hagyni.
Most már lényegtelen.
A fő, hogy eltűnjön végre az életemből! Örökre.

Címkék: múlt dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr143169294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása