HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Annnnnnnnnnnnnnnyira....

lény 2010.12.27. 16:54

de annnnnyira nem tudok kiigazodni A-n.
Már tényleg kezdtem azt hinni, hogy ha nem is újra összejönni, de akar valamit, erre most olyan furán viselkedett.
[Ja amúgy beszéltünk msn-en, mert 15.28-kor megint felmentem, hátha...
És nem is kellett sokat várnom, kis idő múlva Ő is megérkezett.]


Először is, otthagy msn-en fél órára, aztán meg közli, hogy lassan megy is, már öltözik.. Erre írtam Neki, hogy oké, akkor nem tartalak fel. Kis idő múlva írta, hogy "na megyek Puszillak szija majd beszélünk még"
És megse várta, amíg én elköszönök. Ahogy elküldte az utolsó üzenetet, már ki is lépett..
Most miért csinálja ezt?
Miért zavarja össze az amúgy is kusza életemet?

És megint itt lesz a közelben..
Mondta, hogy ma is megy korizni. Mintha csak célozni akarna rá, hogy itt lesz, nem messze tőlem..

ááááááááááá, ez annyira bonyolult!

[Ja és tisztázódott, hogy F miért nem érdeklődött!?
Azért, mert nem nézte meg a telefonom, miközben áthozta [derendiiii:))], ezáltal nem is tudott róla, hogy hívtak. Arról meg végképp nem, hogy A hívott..]

Címkék: váratlan dolgaim örök~rejtély mások dolgai kérdem én

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr992542287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása