HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Minden napra valami :-)

lény 2011.08.25. 20:30

Hihetetlen, hogy milyen gyorsan elszaladt ez a nyár. :O Tudom, mindig ezt mondom, de ez most tényleg így volt. Máskor leginkább a semmittevéssel teltek el gyorsan a napjaim, idén viszont a sok program gyorsította fel az idő múlását. :) Ami persze nem feltétlen rossz, csak a gondolat, hogy mennyi minden vár rám idén, megrémít. :|
Először is egy lengyelországi kirándulás - rögtön év elején -, utána szalagavató, foci, ballagás és persze a legfontosabbat ki ne felejtsem; az érettségi.
Nem tagadom; félek. Persze ez normális, tudom én és úgy gondolom, hogy ezzel rajtam kívül még jó pár ember így van, de akkor is.. Ez engem nem vigasztal. :D

Na jó, evezzünk más irányba. Egy sokkal, de sokkal kellemesebb irányba. :D:D
Kééépzeljétek; kedden voltunk Velencén megint. :'D De most nem D baráti körével, hanem az enyémmel. :D Pontosabban H-val és F-el [H barátja F, nem pedig a tesóm F. :D]
Az ötlet valójában hármunk agyában született meg, de F vizsgája és pénzügyi helyzete miatt ő és P nem jöttek, így aztán négyes randi volt, nem pedig hatos. :P
Ennek ellenére nagyon jól éreztük magunkat és örültem neki, hogy vééégre D megismerte H-t! :D Régebb óta terveztem már, hogy bemutatom őket egymásnak, de eddig a sors mindig közbeszólt. :s Vagy épp D nem ért rá, vagy H-nak nem volt jó.. Esetleg más okból kellett elhalasztani a találkozást.
D-nek igaza volt; nem szabad túlságosan megtervezni semmit, mert akkor úgysem úgy alakul, ahogy az ember kitalálta. :D
A Velencei kiruccanásnak csak egy rossz pillanata volt; a hazaút. Ugyanis hazafelé 1 órát várakoztunk a vonaton, valami áramszünet miatt. :-/ Hamar elfogyott a türelmem, mert pisilnem kellett és éhes is voltam. :s Arról nem is beszélve, hogy a várakozás miatt lekéstük a fél 10-es vonatot, így csak 1 órával később tudtunk D-hez indulni.
Persze ez sem volt ilyen egyszerű; amint megérkeztünk a vonattal, rohantunk hozzánk, hogy összetudjak pakolni és elmehessek wc-re. :s Szerencsére időben a buszállomásra értünk, így amiatt már nem kellett aggódni, hogy hajnalban érünk haza. :)

Ajjj és olyan jóó volt D-nél. :))) Szeretek Nála lenni. :) És most "végre" én is tapasztaltam, hogy mennyire meleg van abban a tetőtéri lakásban. :s Valami iszonyatos. :s
Megértem, hogy D ebben a hőségben inkább elmegy otthonról, mert ezt hosszú távon szinte lehetetlen elviselni. :s Éjszaka voltam is fent párszor, mert nem tudtam aludni.
De nem bántam, mert legalább tudtam nézni, ahogy D alszik. :)))

Címkék: boldog dolgaim D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr63180503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása