HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Méregzsák

lény 2008.04.28. 08:56

Elegem van, illetve szerencsére csak volt. Tegnap elég ideges voltam... Márcsak azért is, mert órákig kellett könyörögnöm a Bátyámnak, hogy engedjen végre ide. [hari] Utána nagy nehezen megírtam a blogom legújabb bejegyzését, amit persze karbantartás miatt nem mentett el. Ennek tetejébe este kisírtam mind a 2 szemem. MIATTA... Akiről inkább csak  érintőlegesen írnék. Mert jobb, hogy nem tudtok róla semmit. Csak annyira hiányzik. Szombaton végre láttam közel 1 hónap után. Ez kb. fél napnyi boldogságot hozott, de másnap rákellett ébrednem, hogy még mindig egyedül vagyok, és ha nem lépek, ez nem is fog megváltozni...  Ennyit a magánéletemről és az önsajnálatról.

 

Túl sok dolgot nem szívesen írnék le, mert most a Suliból írok, és rettegek, hogy a tanár kinyomja a netet, ha meglátja, hogy nem a feladattal foglalkozom.. :S Délután még jelentkezem, ha minden jól megy. ;)

Címkék: szomorú dühöngő magányos

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr66444920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása