HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Nyünyü

lény 2008.05.27. 14:34

Elhiszem, hogy nem mond sokat ez a cím, nem is tudom hogy jutott eszembe!? De nem baj, hisz két lehetőség van;

1. Beleolvasol a bejegyzésbe, hátha leírom, mit jelent a 'nyünyü' kifejezés. :)
2. Nem olvasol bele, hanem elkönyveled, hogy ez valami idióta blogja, és továbbállsz.... :S :)

Sűrű lesz az elkövetkezendő időszak. Holnap Kompetencia felmérés lesz, már előre utálom... Délután gitár vizsga. Azt nem utálom, csak kissé izgulok... Szerencsére a csütörtök pihenő nap, amit én a tanulásra fordítok, mert másnap ugyebár töri... Amiatt kicsit megnyugodtam, mert a tanár azt mondta, könnyebb lesz, mint az írásbeli. De én hülye lehetnék talán nyugodtabb is!!! Mert kilett javítva, és én hülye nem kérdeztem meg hányas lett. Féltem, hogy az egész osztály előtt hangosan mondja majd a jegyet. Ígyhát péntekig türelem...

Ezután sajnos nemnagyon lélegezhetek fel, mert hétfőre kell tanulnom-> biosz vizsi. Utána kedden Állatkert csudijóóóó. :):) Plusz röplabda meccs. :) Jíííhááá bárcsak ott tartanánk már... Ja igen; csütörtökön földrajz doga, pénteken pedig fizika T.Z. Tehát jó és rossz egyaránt várható, de ha engem kérdeztek rosszabból több van.. :S Sebaj, majdcsak túlélem valahogy, és onnantól VAKÁCIJÓÓÓÓ!!!!!!!!!!!! ;)

Címkék: hülyeségeim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr71490188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása