HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Visszatértem! :)

lény 2008.06.21. 19:58

És mivel immáron a Sulinak is VÉGE, gondoltam ilyen jókis narancssárgával írok. :):)

 

Nagy örömmel jelentem, hogy ezennel sikeresen újralett telepítve a számítógép. Ideje volt már... Szegény, egy teljes évig se bírta ki velünk. :S Remélhetőleg mostanában legalább minden második nap sikerül új bejegyzéssel előrukkolnom. EZÚTON IS ELNÉZÉST MINDENKITŐL, HOGY ILYEN SOKÁIG NEM VOLT 'VÁLTOZÁS'. Nos, így hirtelen azt sem tudom, hol kezdjem, hisz nem tudom pontosan mikor jártam erre utoljára!?

 

A biziről csak annyit, hogy a tavalyihoz képest rontottam... :( És megpróbálom jövőre jobban összeszedni magam. Az utolsó 4 évben belekéne húzni. Bratyóm mázlista, mert mostanra túlvan az érettségin. Jól sikerült. :) Büszke vagyok rá, mert az utóbbi pár évben megkomolyodott, és ő is elkezdett tanulni.

 

 

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr10532618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása