HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Nagy Children of Distance imádat... :P

lény 2008.08.04. 20:19

Igen, naggyon szeretemm. Minek is tagadjam??? :):) Íme egy kis idézet, az EGYIK kedvenc számomból. ;)

Tökéletes pillanat

"Egy tökéletes kép volt, mikor láttam magam a szemedben,
Meg jó reggelt kívántam, édesen itt feküdtél mellettem
És amit fülembe súgtál, rávéstem egy padra,
Tökéletes pillanatot ezzel az örökkévalóságnak adva.
És mikor borús napokon élet és halál között lebegek,
Akár öngyilkos is lehetek, nincs kiút, meg egyebek,
Akkor megfognám ezt a szar érzést és kivágnám a picsába!
Mert mit bánkódok folyton ebben a krónikus szeretethiányban?
Kint csicseregnek a fák és zöldülnek a madarak,
Illés bátyámnak az is tökéletes, mikor ott fekszik a pad alatt.
Hát én sem bánkódom, a jót elrakom a rossz időkre,
Hogy tudjak mire emlékezni, ha tökre le vagyok törve
Lehet Neked nem jelentett semmit, de nekem az volt a minden,
Sírni tudnék, mint egy csöpögős romantikus filmen.
Nekem Te voltál az, ahogy láttam magam a szemedben,
Neked meg ő, na jah, hát istenem, ezt bevettem!?"

Címkék: idézetek dalszöveg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr100600520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása