HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Sok a dolgom :-)

lény 2008.09.06. 14:27

Áhh nem is sok, RENGETEG! Először is, rendet kéne raknom, hogy az új tankönyvek elférjenek a fiókomban... :$ :) Utána hajat kéne szárítanom, mert most vizes, és ha menni akarok Burger King-be, késsz kell lennem. Az ott töltött idő sem lehet túl hosszas, mert ma konci lesz, és arra is készülődnöm kell.... És akkor még a leckét meg sem említettem... :) De azt szerintem holnapra elhalasztom, de akkor aztán az egész napot a könyvek fölött töltöm. :( Töriből felelünk, franciából valami szöveget kell bemagolni, és irodalomból pedig írásbeli van.. Szóval, nem fogok unatkozni a hétvégén. :D

Viszont, hamár itt vagyok, meg kell említsem, hogy mióta láttam a Mamma mia!-t, teljes ABBA lázban égek. Pedig eddig nem is szerettem őket, de mostmár az összes zenéjük belopta magát a szívembe... Ígyhát az egyik kedvencemet be is illesztem, hogy ti is hallgathassátok. :-)
 

Címkék: zene dolgaim elfoglalt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr35651151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása