HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Néha jó egyedül...

lény 2008.10.12. 18:21

Pénteken végre kicsit részesülhettem a magányban, mert elmentem otthonról kiszellőztetni a fejem. Rámfért, azok után, amik mostanában történtek. Ugyan, nem mentem hosszú órákra, azért jól esett kicsit egyedül lenni. Persze rettegtem attól, hogy összefutok Velük, de szerencsére nem került sor a találkozásra. Egész úton agyaltam. Rajta, rajtam, Rajtuk. Mindenen. Arra jutottam, jót fog tenni egy ideig, ha nem gondolok a pasikra. Olyan értelemben, hogy most szünet jön. Talán kicsit nehezebb lesz így a felejtés, mert eddig, ha valakiből kikellett szeretnem, könnyítette a dolgomat az, hogy jött valaki más...
Helyette nem jön senki. Nekem kell túltennem magam a történteken, méghozzá egyedül. Most úgysem tudnék szerelmes lenni. Az nem így megy..
Kis időnek el kell telnie, hogy újra tudjak úgy gondolni egy fiúra, mint ...

Címkék: gondolatok dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr73710217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása