HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Kicsi a világ :-)

lény 2008.10.26. 18:10

Ma reggel meglepően jó kedvem volt, annak ellenére, hogy mindenféle rákokkal álmodtam. :S Örültem neki, hogy visszakellett állítani az órát, mert így nem 10-kor, hanem 9-kor keltem. :)) Fél 10 körül elkezdtem megcsinálni az ágyam, a Pussycat Dolls - Don't cha című számára. Egész reggel felvoltam pörögve. Táncikáltam, meg minden bajom volt. :P
Na de a lényeget!!! Ugyanis; épp az ablaknál pakolásztam, amikoris megpillantottam az ablak alatt egy ismerős arcot. :))) Az egész odáig nyúlik vissza, hogy tavaly augusztus környékén V-vel, meg a tesómmal elmentünk egy musical-stúdióba, mert V szeretett volna jelentkezni. Ez amolyan 'bemutató' volt, hogy mi mindenre számíthat év közben. Volt tánc óra, beszédfejlesztő óra, színészeti tanfolyam, meg minden, ami a színészethez szükséges lehet. :P Mi csak kísérők voltunk, így nem vettünk részt pl az éneklésben. Nos, aznap ugyebár nem csak mi 3-an voltunk ott, hanem más jelentkezők is, és olyanok is, akik már régóta oda járnak. Ilyen személy Levente is. :) És ŐT láttam ma a házunk előtt. :D :D Valamit bepakolt egy haverjával. Egy pillanatra azt hittem, ide költözik a házba, mert az elmúlt hetekben sok új ember jött ide. :) Köztük fiatal egyetemisták meg hasonlók.. :) Hát, sajnos úgy néz ki, csak egy haverjának segített, így nem Ő, hanem az a srác költözik. De így is örülök, hogy láttam, mert egyáltalán nem néz ki rosszul... :P Persze nem hajtok rá, vagy ilyesmi, de ha rendesebben fel lettem volna öltözve, és frissebb lettem volna, biztos kimegyek valami ürüggyel.. :D Nem hiszem, hogy felismert volna, de talán nekem lett volna annyi lélekjelenlétem, hogy megjegyzem, ismerjük mi egymást.. illetve találkoztunk már.. :D

Címkék: váratlan dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr68732983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása