HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Megint filmet néztem :D

lény 2009.01.11. 20:19

DE büszkén kijelentem, hogy a hétvége tanulással is telt. :) Szombaton nagyrészt csak földrajzoztam, vasárnap pedig irodalom, töri, és 1 kicsi angol meg francia.
Azon agyalok, hogy holnap, kedden, vagy szerdán mentessem-e fel magam tesi alól? :P Mert a holnap lenne talán a legmegfelelőbb, mert akkor felszabadulna 45 percem és tudnék még készülni. :D

Szóljatok rám, hogy ne térjek el attól, amit valójában írni akartam! :P
A film, amit egy hétvége alatt 2× is láttam, a Melyik az igazi? [Everything you want] címet viseli. Nekem nagyon tetszik, már kapott helyet a "beszerzendő filmek" listámon. És elég előkelő helye van. :) Ugyanis vagy még ebben a hónapban megveszem, vagy majd kérem a névnapomra... :)

Címkék: film dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr16871563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása