HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

.1 hete.

lény 2009.02.05. 18:41

1 hete járnak.
És tegnap valamilyen véletlen egybeesés folytán egyikük sem volt Suliban. Nekem mégis nagyon jó kedvem volt, amire a jegyek is rátettek egy lapáttal; bioszból 3-asra feleltem, ami jónak számít, mert félévkor [a tanár és számomra is meglepő módon] 2-es lettem. Infoból valami táblázatos marhaságra kaptam egy 5-öst, a fizika dogámat pedig 5*-re írtam meg. :Đ Aminek szintén örülök, mert így évvégén meglesz a 3-as abból is. :D remélem...

A mai nap korántsem telt ilyen jól. Nagyszünetben tudtam meg a "Nagy hírt", és onnantól kezdve nem volt túl rózsás a kedvem. Főleg, hogy folyamatosan ott mászkáltak körülöttem, mintha csak azt akarták volna a tudtomra adni, hogy; "Látod? JÁRUNK! És boldogok vagyunk..." stb..stb.. És mivel már elég sokan tudják, hogy tetszik F, mind a 4 lány, akivel dumáltam, engem bámult, és sütött róluk a sajnálat, meg a szomorúság... Én meg nem győztem leplezni, hogy legszívesebben hazajöttem volna.. Ígyhát próbáltam úgy tenni, mint aki észresem veszi őket, vagy ha mégis, ügyet sem vet rájuk...
Pedig legbelül nagyon fájt a látvány. :'(
 

Címkék: szomorú dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr68924890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása