HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Hétfő reggel..

lény 2009.02.09. 16:37

Ennél szarabbul nem is kezdődhetett volna a hetem, amit amúgyis legszívesebben kitörölnék a naptárból.
Reggel eleve késve keltem [pedig most nem mentem olyan későn aludni], így az Iskolába sem értem be időben. F elég mérges volt rám, mert ő már rég késsz volt, amikor én még csak a kabátomat vettem föl. És az igazat megvallva nem kapkodtam. Tudtam, hogy késünk, és nem érdekelt túlzottan, hogy mennyit.
7.45-re beértünk, és az igazgató szokás szerint a kapuban 'köszöntötte' a későket. :@ Mi felviharzottunk a 2.-ra, és bementünk a wc-re, mert a cipőmben egy rohadt szög volt, ami egész úton beleállt a jobb sarkamba. F pedig pisilt. XD
A kapkodás után kitaláltuk, hogy mi lenne, ha nem mennénk be angolra, hanem megvárnánk az óra végét ott a mosdóban. Jó ötletnek tűnt, egészen fél másodpercig, ugyanis bejött egy nő. Mi azonnal elhagytuk a mellékhelységet, és kénytelenek voltunk bemenni órára, mert az igazgatóhelyettes is ott lébecolt az emeleten.
Ennyit a "nagy" tervről. Egyszer akarunk lógni [mármint úgy, hogy ott vagyunk az épületben, de nem megyünk be órára] és akkor sem jön össze.
Ezután a fantasztikus kaland után várt ránk egy fincsi kis angol dolgozat. Hurrá! Levegőt venni nem volt időm, és gondolták, hogy majd lesz energiám, kedvem, erőm dogát írni!? Ráadásul az az idióta tanár meg is kérdezte, hogy "Hol voltatok?" Legszívesebben elküldtem volna.... ODA, de inkább leültem a helyemre, és próbáltam koncentrálni.

Miután nagy nehezen túléltem az 1. órát, következett a tesi. Na még mitnem!
Azt az órát elintéztem annyival, hogy megmondtam a tanárnak, hogy nincs cuccom. Vagy 1-est kaptam, vagy pedig nem írt be semmit. Túlzottan ez sem érdekel[t].:Đ
Egész órán telefonoztam, illetve jókat kacarásztam szegény sorstársaimon, akiknek nem adatott meg, hogy a szekrényen ülve lógassák a lábukat. :P

Tesi után jött az irodalom, amelyen újabb RD [röpdoga. Jókis rövidítés, mi? :P] várt rám. Illetve azt hiszem, ez a Bibliáról szóló kis összeállítás inkább T.Z-nek nevezhető. Úgy érzem, ez nem lesz akkora kudarc, bízom benne, hogy nem lesz rosszabb 3-asnál.

Nos, a napom további szakaszairól annyit, hogy lemaradtam egy franciáról, mert intézkedtem a Farsangot illetően, 7. órában pedig földrajz nagydogát írtam, ami akkora kapa lesz, mint az előzőek.. :'(
A továbbiakban megyek bioszt tanulgatni, valamint összeírok minden fontos információt a Farsangra. [Soha ne akarjátok ti rendezni, mert sok melóval jár. Főleg, ha az utolsó pillanatban tudjátok meg, hogy Ti szervezitek...]


óÓó! Utóiratba még annyit, hogy a tegnapi film [-> Ha igaz volna..] nagyon tetszett. A vége felé már kezdtem félni, hogy nem Happy End lesz, de végül nem kellett csalódni. :) Ha minden jól megy, még a héten meg lesz DVD-n. :D

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr98932648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása