HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

.1 hónapja.

lény 2009.03.01. 12:44

Gyorsan telik az idő, mi? ..
Immáron 1 hónapja boldogítják egymást.
Tegnap 23.10-kor azzal a gondolattal feküdtem le, hogy 50 perc múlva lesznek 1 hónaposak. Mert valójában azt sem tudom, hogyan kell ezt számolni. !? 4 hét az már 1 hónap, nem? Vagy ha pl 3-án jövök össze valakivel [mint a tesóm P-vel.. :):)], akkor következő hónap 3-án lesznek 1 hónapja együtt?
Mindegy. A lényeg, hogy kicsit megint lehangolt vagyok.. De csak kicsit. Tegnap este szarabb kedvem volt. A Holiday-ből fölvettem egy részletet, amit úgy gondoltam, majd leírok az 'Idézetgyűjtős' füzetembe. És tegnap este meghallgattam. Többször is, mert én is átáreztem a szöveg tartalmát..
Inkább leírom ide is [immárom másodszor, mert az október 25-ei bejegyzésem is ezt az idézetet tartalmazza], és olvasgassátok... ;)

" Tudom, hogy milyen, ha olyan kicsinek és jelentéktelennek érzed magad, amennyire csak lehet. És hogy ez hogy tud fájni belül olyan helyeken, amikről nem is tudtál. És mindegy, hogy hányszor csinálsz új frizurát, vagy hányszor mész edzésre, vagy hány pohár Chardonney-t iszol a barátnőiddel. Az ágyban minden éjjel áprólékosan végiggondolod, hogy mit rontottál el, vagy hogyan érthetted félre a dolgot, és hogyan hihetted akár egyetlen rövid percre is, hogy boldog voltál. És néha még meg is győzöd magad arról, hogy észhez tér, és becsönget hozzád. És ezek után, bármilyen sokáig is tartott, elmész egy új helyre, és akikkel találkozol visszaadják az életkedved. És a lelked apró darabjai lassan helyre állnak. És a zavaros idők, azok az esztendők, amik így elvesztek, lassan kezdenek elmosódni."

Lehet, hogy itt-ott kicsit eltér az októberitől, mert azt a Citatum.hu-ról másoltam be, ezt pedig a film alapján írtam le szórul szóra. :)
 

Címkék: dolgaim filmidézet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr24973189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása