HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

lény 2009.03.03. 20:37

Azért tartogatok mára egy hoszabb beszámolót is. :)
Kezdeném ott, hogy a tegnapi nap első 2 óráját a Mekiben töltöttem a csajokkal. :) Eredetileg csak az angol órát lógtuk volna le, mert úúúútálom/juk a tanárt. De később F és H kitalálta, hogy mi lenne, ha még maradnánk 45 percet?! :P Szerencséjük volt, mert éppenséggel még mindig mérges voltam [és vagyok is] a tesi tanárra, ezért belementem.
Így csak valamikor fél 10 tájt értünk be a Suliba.
De amilyen szerencsénk volt, rittig nem voltak az Ások, és rittig kosaraztak tesin!!! Mérges voltam kurvára, amikor megtudtam. Az csak rátett egy lapáttal, hogy összefutottunk mindkét tanárral, és rögtön kérdőre vontak minket, hogy mért nem voltunk órán?
A legjobban az dühített fel, hogy ma az angol tanár odament ebéd közben F-hez és H-hoz, és azt mondta nekik, hogy elég barátságtalan viselkedés volt az a hétfői elalvás... [ugyanis azt mondtuk mindenkinek, hogy H nálunk aludt, és együtt aludtunk el.. :P] És hogy ez így nem lesz jó, mert F múlt héten egy órán sem volt jelen. Hát basszus, ha egyszer lázasan fekszik itthon, akkor hogy mennyen be??? Ráadásul majd pont egy ilyen buzeráns angol órára jön be... pfff Nem tudom, mit gondol ez az idióta tanár!?!?!

Más téma;
A srác, akivel levelezek, a tegnapi levelében megemlítette, hogy valamikor találkozhatnánk.. Sejtettem, hogy valamikor majd eljutunk idáig. És tartottam is tőle, mert..... Igazából nem is tudom, miért.
Hisz attól, hogy személyesen beszélgetünk, még nem lesz semmi. F örül neki nagyon. Azt gondolja, B által majd talán nem fog érdekelni F. Pedig ez nem így van. Lehet, ez is közrejátszik a félelmemben. De én alapjáraton ilyen vagyok. Tartok az új dolgoktól. Az efajtáktól legalábbis..
 

Címkék: dolgaim

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr30978287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tibor2 · http://e-karpatalja.blog.hu 2009.03.04. 21:02:12

Velem is ilyesmi történik most, volt egy barátnőm, de mindössze 4 napig, mert az a lány jár folyton az eszembe, akit szeretek, és a diszkóban sem akarok odamenni más lányokhoz, mert csak ő jár a fejemben. De sajnos sosem lehet az enyém, mert azt mondta, hogy csak barátként tud rám nézni.

lény 2009.03.05. 11:43:50

Én úgy vélem, a te helyzeted kicsivel jobb. De tényleg csak kicsivel. Én a kiszemelt sráccal baráti viszonyban sem vagyok. Heti 1× talán beszélünk pár mondatot a röplabda kapcsán, de semmi több. Még köszönőviszony se, mert túlzottan nem izgatom... gondolom.. És mellesleg van barátnője...
süti beállítások módosítása