HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

A tegnapról

lény 2009.03.28. 17:14

Fellépésünk volt egy nagyszabású 'gálán'. Hárman gitároztunk A-val. :) Én tavaly is előadtam valamit, de akkor egy fuvolás csaj kísért. Idén nemcsak, hogy sokkal jobban sikerült, de a társaság is jobb volt. A közvetlen, jókat dumálgattunk 1-1 próba alatt. :D
Az egész gála jó volt, csináltam képeket, aminek a fele sajnos elmosódott :|, és készültek iszonyat rövid; 6-7 másodperces videók is. :Đ
Mi az elején léptünk fel, így utána a nézőtérről követhettem az eseményeket. :) Örültem nagyon, hogy jól sikerült. Ezt nem azért mondom, mert utána sokan gratuláltak, hanem mert ha valaki, hát én aztán tudom, hogy hol volt és mennyi rontás. És büszkén mondhatom, talán egyszer nem voltunk együtt, de az is olyan kis hiba volt, hogy nem lehetett észrevenni. :D
Az a másik, hogy nem is izgultam annyira, mint szoktam. Tán kezdem megszokni az örökös fellépéseket? ... :P
Hmm... Mit írhatnék még!?
Á igen! Megvan. Egyszerűen nem tudom, hogy mit érzek F iránt??? Egyik percben magamnak és a csajoknak próbálom bizonygatni, hogy "ez bizony nem szerelem", másikban pedig kivagyok akadva, amiért B-vel látom.. Jó volna már tisztában lenni az érzéseimmel...

Címkék: dolgaim eldöntendő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr11031588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása