HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Végre itt a jóidő!

lény 2009.04.04. 16:14

És én ennek ellenére náthás vagyok, és itthon döglök. Igazság szerint nincs is nagyon sok kedvem kimozdulni, de azért jól esne egy kis friss levegő. Csakhát amikor beteg vagyok, végképp nem törődök magammal, és most is elég szarul festhetek.. Ezért aztán inkább a lakásban maradok.
Valójában tanulnom kéne, mert hétfőn történelem T.Z.-t írunk, de ma délelőtt vettem észre, hogy a füzetem, amiben az anyag 80%-a van, nincs nállam. Megnéztem a fiókjaimban, a táskámban, de semmi. Ezért aztán arra a következtetésre jutottam, hogy annál a lánynál van, akinél a fizika füzetem is megtalálható. Na, kurva jó! Így ugrott a töri tanulás, mert semmi kedvem nincs a tankönyvet olvasgatni, amiben minden értelmetlenül van leírva.
Mostmár nekem sincs sok kedvem ehhez a 2 naphoz.. Kedden ugyanis fizikából írunk, amire - ha egyáltalán visszakapom addig a füzetem - csak hétfőn tudnék készülni. V és F azt mondták, maradjak itthon, elvégre még beteg vagyok.. De akkor majd megint mehetek le a dokihoz, és a gitárt is ismét kihagynám. ÁÁáÁáÁáÁáÁÁÁáÁáÁ! Nem tudom, mi legyen. Ilyenkor olyan nehéz az élet...
 

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr1001046063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása