HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Mi vár még rám?

lény 2009.04.08. 10:06

Mikor végre megoldódik egy gondom, jön helyette másik. Ez lenne az élet rendje?
A jó hír az, hogy én már hétfő óta élvezem a tavaszi szünetet. A rossz az, hogy ma reggel olyan dolgokat tudtam meg, amikről nem szeretnék tudni. És nem mondhatom el senkinek, mert akkor nagy veszekedéseket okoznék. Eleve nem is tudhatnék ezekről a 'titkokról', csakhogy tudni kell rólam, hogy szoktam nyomozgatni. Elég ügyesen csinálom, mert amit szeretnék, általában ki is derítem, és ha úgy akarom, hogy a célszemély ne tudjon róla, eltudom intézni, hogy én tudjak mindenről, ő viszont ne. Az a nehéz, amikor megoldásokat keresek. Mostmég csak segítségem sincs, aki tudna tanácsot adni, vagy valami. Ráadásul van egy olyan érzésem, hogy az az ember, aki segíthetne, tud néhány dologról, és most nem nekem segít, hanem annak, aki mindezt titkolni akarja előttem.
Bonyolult ügy, mi? És egyedül kell megoldanom.

A jó hírre visszatérve, a hétfői és keddi napom igazán jól telt. F-el és H-val egész délelőtt együtt voltunk, mivel H anyukája semmit sem tudott az 'akciónkból'. Így aztán, H-nak úgy kellett tennie, mint aki Suliba megy... Úgy hiszem, idén ez volt az utolsó alkalom, hogy nem voltunk iskolában, mert mostmár ideje rákapcsolni a tanulásra.

Ami a magánéletemet illeti... A srác, akivel levelezek, hetek óta nem ír. Ennek persze az is lehet az oka, hogy sokat kell tanulnia. Mondta is, hogy most "rázós" időszak jön, így annyira nem aggódom, csak kicsit zavar, hogy fél órája sincs, hogy írjon pár sort..
Ami F-et illeti, elég rég láttam, és valójában nem is gondolok rá olyan sokat. Ez talán jó is, így legalább nem bőgök végig hosszú éjszakákat. Azt hiszem, valamelyest sikerült elfogadnom, hogy barátnője van. Emellett lehet, hogy nem is olyan jó pasi.. Persze ezt így látatlanba könnyű kijelentenem.. :P
Rajtuk kívül ott van még K, aki szakított a csajával, márvagy 2 hónapja. És nemrégiben úgy vettem észre, hogy a nyakamon lóg. Ami kicsit zavar is, de valamiért jól is esik... Sokszor hozzámér, múltkor odajött hozzám, amikor egyedül voltam.. Nem tudom, mit akar, vagy hogy akar-e egyáltalán valamit!? Én igyekszem úgy viselkedni vele, hogy tudja; jófejnek tartom, de SEMMI TÖBB.
Zárásul megemlítem G-t, aki nemrég fölvett msn-re. Helyes srác, de nem hiszem, hogy bármi lenne vele. Engem annyira nem izgat. F eléggé felpörgött, mikor látta, hogy miket írt nekem, de szerintem nem gondolja komolyan. Eleinte azt sem tudta, ki vagyok, csak miután kitettem azt a képet, amelyik azon az oldalon is fönntvan, ahonnan az msn-címemet 'megszerezte'. Azután persze rögtön webkamerázni szeretett volna, meg olyanokat mondott, hogy majd nyáron följön ide, és randizhatunk, meg majd ittalszik. Mikor megemlítettem neki, hogy heti 1× röplabdázom, azt írta, biztos jó testem lehet.. :$ Nem tudom, de valamiért nekem úgy tűnt, csak szédíteni akar. Attól, hogy látott egy fotót, amin szimpatikus vagyok neki, még nem biztos, hogy az életben bejönnék neki. És fordítva. Szóval, szerintem ő felejtős. Annyira nem is vettem komolyan, majd meglátjuk, ki sül-e valami az ígéretéből nyáron!?

Címkék: dolgaim nagy baj

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr511053339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása