HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Évforduló! :D

lény 2009.04.21. 19:19

Méghozzá 1 éves. És blogos. :Đ
Azt hiszem ebből mindenki rájöhetett, hogy pont ma 1 éve nyitottam meg életem első blogjának kapuit. :)) Aki olvasgatta ezalatt a 12 hónap alatt az írásaimat, bizonyára rájött már, hogy 2008. április 21. óta sokat változtam én is és ezáltal az írásaim is.
Úgy vélem, közvetlenebb, nyitottabb és dinkább lettem. :Đ Mindenesetre, ma ünnepelek. Persze csak fejben, mivel nincs itthon torta. Meg azért lássuk be; kicsit beteges lenne egy ilyen alkalomra tortát meg gyertyákat venni, nemde? :P

Na, a mai napról pár szót; első órában elmaradt a matek doga [jeeeee], a második óra pedig alapjáraton elmaradt, mert nincs az o.fő-nk. Ezen az órán kicsit mérges voltam, mert nagyon úgy tűnt, F és H valamilyen szinten "összefogtak" ellenem. Ezt abból gondolom, hogy valamelyik nap, mikor F-el kicsit beszélgettünk és vitáztunk dolgokról [fiúzásról, hazudozásról és titkokról volt szó], azt mondtam neki, hogy ÉN MINDENT TUDOK. Erre ő értetlenül nézett rám, és kérdezte, hogy ezt hogy értem!? Erre nem reagáltam, inkább próbáltam elterelni  a témát.. Úgy vettem észre, ő nem tudott továbbjutni ezen, ezért beszélt H-val és megkérte, hogy próbáljon kiszedni belőlem valami konkrétumot.
Gondolom én...
Ma ugyanis a lyukas órán szóba hozott F-el kapcsolatos dolgokat és odáig terelgette a beszélgetést, hogy a végén megkérdezte; mire értettem azt, hogy ÉN MINDENT TUDOK? Kicsit csodálkoztam, amiért megkérdezte, mert nem tudtam róla, hogy F beszélt vele erről, de próbáltam rezzenéstelen arccal kibújni a konkrét válaszadás alól.
Szünetben már összeállt a kép, mert azzal végleg leleplezték, illetve elárulták magukat, amikor F kiment a teremből, H pedig kicsivel később utána ment. Ekkor eszembe jutott, hogy még 1. óra előtt is kinnt voltak a szekrényeknél, és kettesben beszélgettek. Az még annyira nem volt gyanús, mert bevettem a dumát, miszerint wc-n is voltak és már épp indultak volna befelé, stb...
Nem esett valami jól ez az "esemény", mert ebből arra következtettem, hogy az is megtörténhet, hogy márcsak én "nem tudok" a dolgokról... F pedig biztos beszart amiatt a bizonyos kijelentés miatt, és próbált rájönni, honnan tudhatnék a 'titkairól'..

Hát marha jó. Most megint ott tartok, hogy nincs senki, akivel beszélhetnék ezekről a dolgokról, így aztán kénytelen vagyok mindent magamban tartani..

Címkék: évforduló titkok dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr171078640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása