HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Mingyárt vége

lény 2009.06.06. 12:59

A vizsgahét szerdán hivatalosan is véget ért, ámde nekem még a hétfői informatika pótvizsgán "bizonyítanom" kell, mivel a rendeset lekéstem, ezért nem engedtek szóbelizni. :( Viszont! A többin sikeresen teljesítettem, a legmeglepőbb a földrajz lett. A 2. tételt [kőzetlemezek-hegységképződés] húztam, és 5-ös lett!!!!!!!!!!! :Đ Persze ebben írtózatosan nagy szerepe volt a szerencsémnek, hiszem mindössze csak az első 10-11 tételt tudtam "úgy igazán" a 23-ból. :O A tanár meg is dícsért, amiért ilyen jól sikerült a "felelet", azt mondta kellemes meglepetés volt, hogy készültem, mert a dolgozataim mindig 2-es, 3-asra sikerülnek. :Đ Az osztályban mindössze kettő darab 5-ös született és nagyon örültem, hogy az enyém volt az egyik. :D:D Ennek a jól sikerült vizsgának van még egy jó oldala; év végére megkapom a 3-ast. :)))) Ami szintén nagyon jó, mert soha nem gondoltam volna, hogy lehetek ennél a tanárnál 2-nél jobb. :P
Emlékeim szerint a magyarról már beszmoltam, de leírom ide is, hogy egybe legyenek az eredmlnyek. Nyelvtan: 4 [10-es tétel-> viszonyszók, mondatszók] Irodalom: 3 [1-es tétel-> műnemek, műfajok, alapfogalmak]
Már csak a számtech van hátra, és végre ezen is túlvagyok. :) Bízom benne, hogy a maradék 1 hétben sem kell már a javító dogákkal és feleletekkel foglalkoznom, mert utálnék még az utolsó héten is tanulni..
Azt hiszem, még soha nem tanultam ennyit egy huzamban. Rémlik, hogy tavaly is sokat kellett [volna], de akkor nem az volt, hogy napokon át reggeltől estig tanultam. Idén viszont sokszor előforult, hogy 8-9 körül már nagyban tanultam, és csak este 7 körül fejeztem be. Persze volt közte szünet, de igyekeztem minnél többször a tanulnivalóra koncentrálni.

Címkék: vizsga boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr421167243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása