HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Szabad péntek délután

lény 2009.06.12. 17:59

Ritka dolog, mert máskor nem jövök haza Suli után, hanem röplabdára megyek és csak 4 körül vergődök haza. :Đ Ma viszont elmaradt, így fel tudtam venni a filmemet reklám nélkül. :))) Eleinte elég ideges voltam, mert Apu még itthon volt, ezért kicsi volt rá az esély, hogy kivegyem a reklámokat. De nem sokkal azután, hogy elkezdődött a Séta a múltba [I walk to remember], Apa kiment készülődni, így enyém volt a szoba. :Đ
Jól jött ki, hogy röplabda sem volt. :) Mindenképpen meg akartam szerezni valamilyen formában ezt a filmet, mert DVD-n sajnos nem lehet kapni. Ezért amikor megláttam az újságban, hogy lesz, rögtön megszerveztem, hogy legyen majd egy újraírható dvd, amire felveszem majd.
Ezúton megragadom az alkalmat és szólok mindazoknak, akiket esetleg érdekel, és most lemaradtak róla, hogy youtube-n a teljes film megtalálható. :Đ Sok barátnőm csak ott látta eddig. Ha pedig még így sem hoztam meg eléggé a kedveteket, íme egy kis részlet egy csodálatos zenével egybekötve. :))
 

Címkék: film dvd dolgaim melegen ajánlom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr701181423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása