HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

UTOLSÓ NAAAP :Đ

lény 2009.06.15. 20:08

Végre! El sem hiszem, hogy túl vagyok ezen a tanéven. Pedig, ha visszagondolok az elejére, elég rég volt, tehát nem mondhatom, hogy hamar elment.. Csak egyszerűen furcsa, mert ilyenkor eszembe jut, hogy már csak 3 évem van a Suliból. És ez azért elszomorító, akárhogy is nézzük... Épp a tegnapi sétánkon beszéltük ezt a lányokkal, hogy reméljük, érettségi után nem az lesz, hogy mindenki új életet kezd, és az együtt töltött éveket kidobjuk az ablakon. Nem akarom, hogy érettségi után évekig ne lássuk egymást, csak majd az 5 éves osztálytalálkozón... Nekem már a mai nap is rossz volt. Még csak elsem tudtam köszönni rendesen mindenkitől. Olyan volt, mintha csak egy röpke őszi, vagy téli szünet előtt búcsúzkodtunk volna.

Na de pár szót a mai napról. Reggel meglepően korán keltem fel magamtól. -> 05.45 :Đ Ennek örömére kicsit lustálkodtam, meghallgattam egy isteni jó zenét és csak 05.51-kor mentem ki a konyhába/wc-be/ és fürdőszobába. :P
Egy hatalmas ugrással rátérnék az 1. órára, amit kicsit bánok, hogy a Suliban töltöttem, mert megint Spongya Bob-ot néztünk dvd-n. Őszintén szólva nem szoktam nézni ezt a rajzfilmet, sőt szinte egyet sem.. :$ Én nem tartom annyira viccesnek, hogy folyamatosan nyomon kövessem a tv-ben.. :$:$
Ezt követte a fantasztikus tesi óra, amit eleinte vártam is, mert úgy volt, hogy a fiúkkal együtt röplabdázunk. Sajnos ebből végül nem lett semmi, mert ők szokás szerint fociztak. :@ És mivel a lányok nem voltak elegen ahhoz, hogy 2 röpicsapatot tudjunk alkotni, felosztottuk az órát, és az első felében kosaraztunk, azt követően fociztunk és az óra végén még egy kis röplabdára is maradt idő. :)) Eléggé kifáradtam, szinte kapkodtam a levegő után, mert folyamatosan futni kellett... :S :P
És most jön a nagy hír! A délelőtt további részét moziban töltöttük. :D Az o.fő ugyanis beváltotta "ígéretét", és elintézte, hogy elmehessen az osztály. Mikor felértünk a terembe, és megtudtuk, először nem örültem, mert egyrészről nem volt nálam elég pénz, másrészről pedig viták voltak arról, hogy mit nézzünk meg. Végül az o.fő azt mondta, hogy mindenki nézhet amit akar, és majd legközelebb az Évzárón találkozunk..
Így esett, hogy az osztály nagy része az Éjszaka a múzeumban 2 mellett döntött, abból a megfontolásból, hogy arra időben oda érünk. Én amiatt is szerettem volna megnézni, mert az első részt is az osztállyal láttam 2 éve. Szép emlék, hogy együtt néztük meg mindkét részt.
A film mellesleg nagyon jó, én sokat nevettem és izgultam. Ajánlom mindenkinek! De csak abban az esetben, ha látta az első részt, mert szerintem csak úgy az igazi.. :)

Ha már mozinál tartunk; tervezem, hogy megint megyek egyedül. :)) Szerintem a Nász-ajánlatot fogom megnézni, mert mikor legutóbb voltam, láttam az előzetesét, és jónak ígérkezik... Ott van még a Megint 17 is, de az nem érdekel annyira, hogy rohanjak megnézni. :)

Zárásul annyit, hogy tegnap teljesen késsz voltam. Lehet, hogy a bolondos idő miatt, hisz amikor átmentünk a hídon, balról hatalmas erősséggel fújta az arcunkat a szél. Utána pedig a Nap tűzött ránk. Szerintem a bal szemem egy kis huzatot is kapott, mert eléggé fájt lefekvéskor.. :(
Végül olyan 7 körül le is dőltem egy órácskára, de igazából csak ma reggelre éreztem jobban magam.

Címkék: film mozi emlék dolgaim év vége

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr181187375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása